  • 21. Data: 2009-08-26 11:41:46
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Poki co gosciu sie wypalil...Zreszta sam to wie i nawet zadal temat swego
    > czasu aby typowac Wig na koniec roku i sam nie podal do dzis swojego
    > typu....-;)))

    Wypalił? Mam wątpliwości czy Ty w ogóle grasz (skoryguj mnie proszę, jak się
    mylę): każdy gracz zalicza co jakiś czas obsuwę. Klucz leży w MM, które jest
    jedynym narzędziem pozwalającym przetrwać okres wtop i pozwalającym
    rozsądnie zarobić w okresie prosperity. Dążenie wyłącznie (!) do wysokiej
    trafności jest błędem.
    Dombrek

  • 22. Data: 2009-08-26 11:46:13
    Temat: Re:
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Virck <v...@v...net> napisał(a):

    Owszem jak nie sprawdzilo sie 5.01.2009 czyli gwiazdy zawiodly to po 2
    tygodniach sie odezwal, ze sie pomylil....Znaczy sie bylo pewnie zacmienie i
    gwiazda zaswiecila dopiero w lutym...-;)))

    Może to niektórych zdziwi a z pewnością zdziwiony będzie sam Dieter ale tym
    razem staję zdecydowanie po jego stronie.
    Owszem Dieter pomylił się w określeniu początku odbicia (hossy ???), bo
    prognozował je od 6 stycznia a mieliśmy dalszy ciąg silnej fali spadkowej i
    początek odbicia dopiero ok. 20 lutego.
    Ale rzeczywiście odbicie jest wyjątkowo długie i silne i wygląda, że jeszcze
    się nie zakończyło mimo dzisiejszych spadków.

    Tak więc nie miał w 100% racji ale i tak prognoza była niezła i to trzeba
    obiektywnie przyznać.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 23. Data: 2009-08-26 11:47:47
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Virck <v...@v...net> napisał(a):

    > Poki co gosciu sie wypalil...Zreszta sam to wie i nawet zadal temat swego
    > czasu aby typowac Wig na koniec roku i sam nie podal do dzis swojego
    > typu....-;)))

    Otóż to, ja też czekam. Pamiętam, że podalem prognozę ok. 32000 dla Wig-u na
    koniec października. Ktoś mógłby zapodać link do tamtego tematu, bo nie mogę
    znaleźć?

    kc

  • 24. Data: 2009-08-26 12:23:36
    Temat: Re: Re:
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    " XXL" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > się nie zakończyło mimo dzisiejszych spadków.
    >
    > Tak więc nie miał w 100% racji ale i tak prognoza była niezła i to trzeba

    Jest tylko jeszcze male ale w uzupelnieniu do tematu....Ma byc bowiem, ze
    'Wszyscy juz beda wieszczyc hosse' a tymczasem 16.09. sie ma zaczac..Inne
    jego daty tez podalem....Niech to nie bedzie dokladnie, ale 2 tygodnie
    poslizgu....
    Nie wspomne juz o dolarze, ze ma byc do konca roku co najmniej
    5zl....-;)))))

  • 25. Data: 2009-08-26 13:03:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nikt normalny, a mysle, ze Ty zaliczasz sie do takich nie gra na kontraktach
    prognozujac na rok do przodu. Prognozy robi sie dla ogolnej koniunktury
    gieldowej (akcje), a jakby nie patrzej jestesmy sporo wyzej.

    D.

  • 26. Data: 2009-08-26 13:15:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak więc nie miał w 100% racji ale i tak prognoza była niezła i to trzeba
    > obiektywnie przyznać.

    Subiektywnie twierdzisz, że trzeba jednak obiektywnie mimo, że sie
    pomylił?

    --
    marfi

  • 27. Data: 2009-08-26 13:18:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No to weryfikujemy prognoze Vircka z 22.09.08 zapisana w moim archiwum:

    "Do polowy listopada 2715 na Wig-20. Koniec roku 2315.

    Virck"

    Dla przypomnienia w dn. 22.09.08 WIG20 wynosil 2431 pkt.

    1. W polowie listopada 2008 WIG20 byl na poziomie 1707 pkt. (error o jedyne
    1008 pkt, tj. pomylka o 37%, sporo jak na zawodowca, ktory drwi z prognoz
    innych uczestnikow forum)

    2. 31.12.2008 - WIG20 wyniosl 1789 pkt. (error 526 pkt, tj. pomylka o 22.7%,
    tez kiepsko)

    Wniosek Virck na przyszlosc: nie draznij Dieter'a. Pewnie myslales, ze mam
    kiepska pamiec:)

    D.

  • 28. Data: 2009-08-26 14:40:36
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 26 Aug 2009 13:16:33 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A co powiesz na kilka bardzo trafnych prognoz Dietera?

    Sztuka w redagowaniu prognoz. Jak się pisze "w tym to dniu jakaś
    spółka na K. zacznie rosnąć i w sześć tygodni wzrośnie o 200%", to ma
    się olbrzymie pole manewru. Spółek na K jest na GPW piętnaście, spora
    szansa, że w okolicach wyssanego z palca dnia chociaż jedna z nich
    zacznie rosnąć, potem wystarczy tylko skromnie spuścić oczki,
    przyznać, że tu się trochę omsknąłem o kilka dni, tam o kilka procent,
    oczywiście, że nie jestem nieomylny, ale przecież taki trafny, że to
    nie może być przypadek?
    A ludzie to kupują. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 29. Data: 2009-08-26 15:10:42
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > 22.7%, tez kiepsko)
    >

    > Wniosek Virck na przyszlosc: nie draznij Dieter'a. Pewnie myslales, ze mam

    Ja tu w porownaniu z Toba to jestem nikt wiec tylko sobie strzelilem ....Ale
    Twoje prognozy sa z gwiazd i dzieki nim mozna sporo zarobic...-;)))
    Czekam z niecierpliwoscia na 16 wrzesnia...I naturalnie na te kolejne
    daty.....-;))) No i nadal nie wiem dlaczego zaczales swego czasu watek aby
    typowac na koniec tego roku i pomimo, ze obiecales podac jako ostatni tego
    nie uczyniles....Minelo chyba kilka miesiecy...masz teraz ulatwione zadanie
    i moze w koncu nie rob z geby cholewy i podaj ten poziom....

  • 30. Data: 2009-08-26 15:12:18
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Subiektywnie twierdzisz, że trzeba jednak obiektywnie mimo, że sie
> [...]

    Pomylka 1,5 miesiaca na gieldzie nie ma zadnego znaczenia....-;)))))