  • 41. Data: 2009-08-27 07:37:43
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Podobnie jak Dieter, nie mam zielonego pojęcia, co się stanie na
    > giełdzie. W odróżnieniu od Dietera nie udaję, że jest inaczej.

    No widzisz jak to źle rozumiesz. Nikt nigdy nie mówił, że wie co będzie, i
    że zna przyszłość. To jest prognoza, spekulacja, przewidywanie, a nie
    pewność. Oczywiście jesteś w swoich poglądach ortodoksyjny i konsekwentny i
    prognozy pogody też nie słuchasz. Jeszcze bardziej się nadmij może się to
    innym spodoba i na grupie zostaną tylko takie teksty jak Twoje i o dupie
    Maryni.

  • 42. Data: 2009-08-27 07:47:12
    Temat: Re:
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Sie, 08:53, "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> wrote:

    > To co? Dieter ma wziąć giembe w ciup i nie dzielić się swoimi
    > obserwacjami? Zastanówcie się.
    >
    > Andrzej.

    Ja nie walczę z kolegą Dieterem. I szanuje go właśnie za to, że ma
    odwagę podać prognozę i nie boi się 'otworzyć giembe' :)

    Tylko nie róbcie tu kultu jednostki. W obronie 'waszego przewodnika'
    pojawiają się absurdu typu: 600 pktów zejście na FW20 jest do
    przeżycia, to było zaplanowane, prognoza taka.

  • 43. Data: 2009-08-27 14:31:10
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 27 Aug 2009 09:37:43 +0200, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >że zna przyszłość. To jest prognoza, spekulacja, przewidywanie, a nie
    >pewność. Oczywiście jesteś w swoich poglądach ortodoksyjny i konsekwentny i

    Gdyby prognoza była spisana w Dieterowym stylu, tj. celowo mętnym
    językiem, i sporządzona na podstawie obserwacji ptasich wnętrzności,
    to owszem, miałbyś rację.

    >Jeszcze bardziej się nadmij może się to innym spodoba i na grupie
    >zostaną tylko takie teksty jak Twoje i o dupie Maryni.

    Ojej, uraziłem! :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 44. Data: 2009-08-27 15:19:27
    Od: "dwig" <d...@o...pl>

    > Moze poczekajmy do tego wrzesnia (chociaz ja to pamietam, ze to miala byc
    > pozna jesien gdzie wspominal, ze bedzie gorzej niz w 2008 roku jesienia), bo
    > poki co to kto w niego wierzyl to tylko stracil....

    Tak naprawdę to nie jest to tak bardzo istotne czy we wrześniu się zacznie czy
    zaczęło się w ostatnim okienku czyli wczoraj.Jedno jest pewne że wiele sygnałów
    płynących z Polski i Europy raczej nienagłaśnianych przez media i
    analityków(brak zakupów akcji swoich firm przez dyrektorów i zarządzających
    spółkami, duży wzrost transakcji dokonywanych przez indywidualnych inwestorów,
    spadek transakcji ze strony zagranicy, odpływ kapitału inwestycyjnego z
    zagranicy)skłania do pesymistycznego spojrzenia na giełdę. Nie dotyczy to
    niedźwiadków bo Ci raczej będą mieli następną okazję do dużych zysków. W końcu
    od 2007 spadliśmy 5-tką a ta jak wiadomo nigdy nie kończy korekty, teraz
    rośniemy wyraźną 3-ką a to z kolei nie jest fala hossy więc pora na oczyszczenie
    rynku. Sam biorę pod uwagę że na giełdzie można wszystko i nawet wzrostu do
    2500-2600 nie wykluczam ale z każdym dniem wydaje mnie się to coraz mniej realne.

    www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com

  • 45. Data: 2009-08-27 18:14:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Ojej, uraziłem! :D

    Mnie? Czym? Że pierdoły wypisujesz? Wypisuj sobie. Zastanawiają mnie Twoje
    motywacje. Jaką masz korzyść ze zniechęcania ludzi do pisania o swoich
    poglądach na rynek na tej liście. Co Ci przybyło jak dowaliłeś Dieterowi. To
    jest dla mnie ciekawe. Gdzie widzisz swój zysk jak tacy jak Dieter nie będą
    tu pisać. Rozumiem, że to co napisał Dieter Ci się nie podobało. Pokaż jak
    to powinno wyglądać. Daj dobry przykład, a nie rzygaj na niego. Skąd się
    bierze ta żółć, która ci się ulewa z uszu?

  • 46. Data: 2009-08-27 19:52:45
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:14:35 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > to powinno wyglądać. Daj dobry przykład, a nie rzygaj na niego. Skąd się
    > bierze ta żółć, która ci się ulewa z uszu?

    To taka typowa "Modlitwa Polaka" z Dnia Świra.....

  • 47. Data: 2009-08-28 00:28:03
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 27 Aug 2009 20:14:35 +0200, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >motywacje. Jaką masz korzyść ze zniechęcania ludzi do pisania o swoich
    >poglądach na rynek na tej liście. Co Ci przybyło jak dowaliłeś Dieterowi.

    Jak to co? Dwa miliony dolarów. A co Tobie przybyło z obrony Dietera?

    >To jest dla mnie ciekawe. Gdzie widzisz swój zysk jak tacy jak Dieter nie będą
    >tu pisać.

    Tacy jak Dieter nie będą tu pisać? Przeze mnie? Bez żartów. Równie
    dobrze mógłbym próbować odstraszyć (jeżeli to właśnie robię) Pszemola,
    Experta, ksRobaka, Arnolda Buzdygana albo Jasiu Śmietanę z Onetu.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 48. Data: 2009-08-28 07:08:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Jak to co? Dwa miliony dolarów. A co Tobie przybyło z obrony Dietera?

    Czyli nic nie zyskałeś. Wyżywasz się, jak ci co podpalili ptaka, z nadmiaru
    agresji. Może choć masz przyjemność z robienia innym źle? Nie bronię Dietera
    tylko siebie. Nie chce być sekowany za to co napiszę. Zachowanie takie jak
    prezentujesz spowodowało, że skippy przestał pisać na temat giełdy na tej
    liście. Jakie jest z tego zysk dla tych, którzy go wyśmiewali i obrażali?
    Nie mieli nic do powiedzenia na temat przedstawionych poglądów za to dużo
    mówili o osobie, która je prezentuje, jej stanie umysłowym i jej rodzicach
    oraz pochodzeniu. Twoje przykłady trollowania w sieci są zupełnie nie na
    miejscu. Dotąd nie pokazałeś jak powinna wyglądać wypowiedź Dietera by Ci
    się podobała. Podejrzewam Cię jednak, że nie masz alternatywy. Naplułeś na
    niego bo, z innych powodów, ślina Ci się nazbierała.

  • 49. Data: 2009-08-28 08:12:44
    Od: "Lucjan T. Tyrfoni" <t...@t...pl.com>

    > Sam biorę pod uwagę że na
    > giełdzie można wszystko i nawet wzrostu do 2500-2600 nie wykluczam ale z
    > każdym dniem wydaje mnie się to coraz mniej realne.

    Kuczynski prognozuje 2600
    teraz jakby mniej odwaznie.

    Mnie mocno zdziwilo potwierdzenie tego co bylo pokatnie mowione od 2
    miesiecy
    http://www.pb.pl/4/a/2009/08/27/W_USA_rosnie_kolejna
    _banka2

    Wiem, ze niektorzy maja alergie na pb, ale tu akurat mozna przeczytac

    --
    __

  • 50. Data: 2009-08-28 10:03:44
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus"

    Co do mnie to ciężko mi sie wypowiedzieć, natomiast świetnym przykładem
    człowieka o rozległej wiedzy wysmiewanego przez obszczymurków jest Mieciu
    A.P. Sz.

    Mi sie odechciało pisać nie dlatego, ze tu m.in. sa faszysci i debile, tylko
    dlatego, że niektóre osoby o wiedzy i autorytecie ragularnie tu robią
    polityczną kupę, dając tym samym legitymację dla ww debili czasami wręcz ich
    wspierając jeśli tylko reprezentuja 'poprawny' kierunek polityczny wśród
    tych swoich wydzielin. Tak więc kretyni nie są ignorowani tylko widzą, ze
    tak tu można a nawet trzeba.

    Jeszcze parę kwestii w zakresie profesjonalnego naganiania chołubionego
    przez bezmyślne stado baranów no i to by było na tyle.
    A i tak każdego czeka bankructwo bądź kilka aż w końcu sobie załatwi infa
    albo zacznie grać systemem (te dwie rzeczy nie są równoznaczne z sukcesem
    ani ja nie mam inf ani nie wiem jak się je załatwia i czy w ogóle).

    No i pieniądze lubią ciszę a ja nie będę gardłował bo ani nie szukam ludzi,
    ani pracy, ani lansu dla swojego www czy firmy.

    PS
    Juz jest hossa od lutego.