  • Data: 2009-07-31 16:13:12
    Temat: koszt przelewu do usa
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do zapłacenia fakture w usa na kwote powiedzmy 1000 dolarów - mam konta w
    kilku polskich bankach z których moge taki przelew zrobić - tylko, że banki nie
    potrafią powiedzieć ile za ten przelew zapłace - twierdzą, że x zł + prowizja
    banków pośredniczących - jak drąże temat i chce wiedzieć ile to dokładnie to
    mnie zbywają. Ja tłumacze, że wg prawa powinienem znać cene usługi przed jej
    wykonaniem i nie chce po przelewie dostać 500$ opłat innych banków do zapłacenia
    . Irytuje mnie ta sytuacja - mamy 21 wiek a oni nie wiedzą ile zapłace za
    przelew - oczywiście podałem dane banku i wszelkie kody. Jako, że nie pierwszy
    raz spotyka mnie taka sytuacja do kogo moge sie zwrócić aby to zmienić?