  • 1. Data: 2003-04-01 20:32:40
    Temat: kredyt na mieszaknie
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Jaki bank da mi kredyt 50 tys. zł przy zarobkach 1160-zł netto.

  • 2. Data: 2003-04-01 21:05:03
    Temat: Re: kredyt na mieszaknie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Micha" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jaki bank da mi kredyt 50 tys. zł przy zarobkach 1160-zł netto.

    Zaden? Nie dalbys rady splacac tak duzego kredytu.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-04-01 21:07:37
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    To zalezy na jaki okres i jaką masz historie kredytową
    Banki robia tzw.scoring - gdzie wpisuja twoj zatrudnienie , zarobki, od
    kiedy pracujesz, zon a, dzieci i inne
    Zreszta złóz wnioski w kilku bankach
    Mozesz to zrobic z poziomu internetu i czekaj
    Wejdz tutaj
    http://www.bankier.pl/sp/tombaj8872