  • 1. Data: 2006-11-06 16:51:46
    Temat: wcześniejsza spłata ??
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Frank najsłabszy do euro od sześciu lat
    http://waluty.onet.pl/1429123,1,wiadomosci.html

    jak myślicie jest to dobry moment, aby spłacić cześć kredytu który mam w CHF
    ??
    Pozdrawiam
    Wojt@s

  • 2. Data: 2006-11-06 22:15:04
    Temat: Re: wcześniejsza spłata ??
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Mon, 6 Nov 2006 17:51:46 +0100, Wojt@s napisał(a):

> [...]
    > http://waluty.onet.pl/1429123,1,wiadomosci.html
    >
    > jak myślicie jest to dobry moment, aby spłacić cześć kredytu który mam w CHF

    Do EUR to może i najsłabszy ... ale do PLN już nie koniecznie...

  • 3. Data: 2006-11-07 10:49:38
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > Frank najsłabszy do euro od sześciu lat
    > http://waluty.onet.pl/1429123,1,wiadomosci.html
    >
    > jak myślicie jest to dobry moment, aby spłacić cześć kredytu który mam w
    > CHF ??

    Jakbyś skorelował Libor Chf i kurs do PLN to zawsze gdy Libor rośnie to
    spada kurs i na odwrót, więc wysokość rat utrzymuje się na mniej więcej
    stałym poziomie.
    Lepiej nadwyżki finansowe używać do inwestowania - to daje zazwyczaj lepszy
    efekt niż spłata części zadłużenia. Jak Ci się uda to uzyskasz znacznie
    większy poziom zwrotu z tego kapitału niż wynoszą koszty kredytu (oczywiście
    można też stracić, ale to już kwestia podejścia do inwestycji i określenia
    na jakie ryzyko nas stać).

    Pozdrawiam
    Jacek P.