  • 21. Data: 2012-06-28 21:36:41
    Temat: Re: kredyt w Euro
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > To interesujace... Co ma poziom dochodu do oplacalnosci kredytu?
    >
    > Rozumiem do zdolnosci kredytowej, ale oplacalnosci?
    > Prosze o oswiecenie :)

    Proszę. W tym przypadku:
    dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu
    dochód poniżej 12k = marża, przez którą kredyt w eur stanie się całkowicie
    nieopłacalny

  • 22. Data: 2012-06-28 21:41:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2012-06-28, Piter <n...@s...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko spłacalność kredytów walutowych jest lepsza niż złotowych z tego
    > co pamiętam.
    Pytanie, ile warta jest ta statystyka. Bo gdzieś czytałem (ale nie byłem
    tym specjalnie zainteresowany) że gdy np. zaczynają się problemy z
    kredytem walutowym to dość często jest przewalutowywany na złotówki i w
    statystykach figuruje już jako złotówkowy.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 23. Data: 2012-06-28 23:48:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-28, zbyszek <z...@g...com> wrote:

    [...]

    > to taka oficjalna ściema.
    > zob.
    > http://stojeipatrze.blogspot.com/2011/09/nieruchomos
    ci-jakosc-kredytow.html

    Ale ten raport mimo iż pokazuje, ze istnieją pewne zafałszowania pokazuje również,
    że nie są one (walutowe) przyczyną wszelkiego zła, jak to zdawał się sugerować
    mój adwersarz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2012-07-01 09:05:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 27 Jun 2012 15:54:55 +0200, Piter wrote:
    > Nastepna kretynka w gowno chce wdepnac. Kredyt sie bierze w takiej
    > walucie w jakiej sie zarabia.

    Przy braniu duzego kredytu się liczy, glowkuje etc. A nie ulega glupim
    frazesom jak ten powyzej.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2012-07-01 09:08:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012 08:26:45 +0200, Piter wrote:
    > Taa szwajcaria niczego lemingow nie nauczyla debilne to i daje sie
    > strzyc jak zwykle.

    Jakos dziwnie wydaje mi się, ze zalozyles iz kredyt we frankach bralo
    się tylko w 2007 i 2008 roku :-)
    Ja wzialem w 2004 i jakos 3/4 splacilem w latach jak wyzej. Tak wiem,
    dla ,,orła'' i tak pozostanę lemingiem ;-)

  • 26. Data: 2012-07-01 09:10:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012 19:36:41 +0000 (UTC), jk wrote:
    > Proszę. W tym przypadku:
    > dochód powyżej 12k = atrakcyjna marża kredytu
    > dochód poniżej 12k = marża, przez którą kredyt w eur stanie się całkowicie
    > nieopłacalny

    Cos na poparcie powyzszego?

  • 27. Data: 2012-07-02 10:53:22
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Piter" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > "W ubiegłym roku komornicy zajęli ponad 157 tys. nieruchomości. To aż o
    > połowę więcej niż w 2010 r. Zlicytowali też 4476 nieruchomości, a rok
    > wcześniej licytacji takich było 3657 - informuje "Dziennik Gazeta Prawna""
    >
    > "Ten rok może być rekordowy pod tym względem. Jak wynika z danych
    > regionalnych izb komorniczych i największych portali licytacyjnych,
    > zadłużonych i wystawianych na sprzedaż nieruchomości jest o 30 - 40 proc.
    > więcej niż przed rokiem."
    >
    > Zaczęło się?

    od dawna to trwa, tylko teraz przyśpiesza, gdzie można zobaczyć w necie co
    będzie licytowane?

  • 28. Data: 2012-07-09 14:51:16
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-01 09:08, Michal Tyrala pisze:

    > Jakos dziwnie wydaje mi się, ze zalozyles iz kredyt we frankach bralo
    > się tylko w 2007 i 2008 roku :-)
    > Ja wzialem w 2004 i jakos 3/4 splacilem w latach jak wyzej. Tak wiem,
    > dla ,,orła'' i tak pozostanę lemingiem ;-)

    I powiedz ile cie "wyszedl" ten kredyt i czemu tak drogo?

  • 29. Data: 2012-07-09 14:52:18
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-01 09:05, Michal Tyrala pisze:

    > Przy braniu duzego kredytu się liczy, glowkuje etc. A nie ulega glupim
    > frazesom jak ten powyzej.

    Tak wlasnie jak napisales. A jesli ktos bierze taki kredyt moze byc
    pewien ze bedzie drozszy niz podobny w walucie zlotowej.

  • 30. Data: 2012-07-09 15:07:02
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 09 Jul 2012 14:52:18 +0200, Piter wrote:

    > Tak wlasnie jak napisales. A jesli ktos bierze taki kredyt moze byc
    > pewien ze bedzie drozszy niz podobny w walucie zlotowej.

    A cos na poparcie? Bo IMO bzdurzysz.