eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt w euro - spłata za 3-4 miesiące... przewalutować czy czekac ?? › kredyt w euro - spłata za 3-4 miesiące... przewalutować czy czekac ??
    From: "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt w euro - spłata za 3-4 miesiące... przewalutować czy czekac ??
    Date: Tue, 8 Nov 2005 13:21:19 +0100

    Witam...

    Jestem raczej ignorantem w tych sprawach (piszę raczej bo się staram ;) coś
    zrozumieć) więc nie bijcie ;), ale mam już dosyć wszelkich analityków i
    specjalistów co najpierw mówią "spokojnie spokojnie" a potem "no trzeba było
    działać " :|
    Sprawa wygląda tak... posiadam kredyt w euro - kapitał do spłaty około 5100.
    Bedę dysponował gotówką w przeciągu 3-4 miesięcy na całkowitą spłatę tego
    kredytu... tylko że ostatnio kurs euro cały czas idzie do góry, a jak nasi
    politycy jeszcze "podziałają" to Bóg wie co może być ;). (może panikuje, to
    powiedzcie...).
    Po przewalutowaniu (opłata oczywiście 80 zł) na złotego miesięczna rata
    zwiększa się o około 40 - 60 zł, ale znika ryzyko kursowe. Czy warto się w
    to bawić, czy dać sobie spokój ?? W rzeczywistości pytanie brzmi ile tak
    naprawdę euro jest w stanie zdrożeć przez 3-4 miesiące przy maksymalnie
    niekorzystnych warunkach ?? Trochę wróżenie z fusów, ale może ktoś kto ma
    większą wiedzę i doświadczenie w tym zakresie jest w stanie coś mądrego ;)
    powiedzieć na ten temat ??

    Z góry dzięki

    Pozdr

    Cubol