  • 1. Data: 2005-10-04 08:39:29
    Temat: tytul przelewu
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Miałem dziwną sytuację w pewnym banku. Zlecałem przelew przez internet.
    Z uwagi na ograniczenie długości tytułu przelewu kilkukrotnie
    go poprawiałem i w końcu musiałem używać w nim skrótów, co sprawiało,
    że był trochę nieczytelny. Uściślając: wpisałem pierwszą literę
    imion i nazwiska osób których przelew dotyczył.
    Np o tak: "M.Nowakowski, D.Kowalczyk"

    Otrzymałem potwierdzenie wykonania przelewu z banku i okazało się,
    że tytuł przelewu zawiera to co wpisałem w systemie internetowym
    banku _oraz_ całe imiona i nazwiska osób, których przelew dotyczył.
    Np o tak: "Marcin Nowakowki, Danuta Kowalczyk"

    Dziwne, co?

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 2. Data: 2005-10-04 10:50:20
    Temat: Re: tytul przelewu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku _oraz_ całe imiona i nazwiska osób, których przelew dotyczył.
    > Np o tak: "Marcin Nowakowki, Danuta Kowalczyk"

    A imiona sie zgadzaly, czy byly losowo dobrane wg pierwszej litery?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-10-04 10:51:50
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik SDD pisze:

    > A imiona sie zgadzaly, czy byly losowo dobrane wg pierwszej litery?
    Zgadzały się, jakby się nie zgadzały to bym się mniej dziwił. ;-)

  • 4. Data: 2005-10-04 11:04:34
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > Zgadzały się, jakby się nie zgadzały to bym się mniej dziwił. ;-)

    No coz, technika nam idzie do przodu, towarzyszu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-10-04 11:05:40
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik SDD pisze:

    > No coz, technika nam idzie do przodu, towarzyszu :)
    Podczas zlecania przelewu wnosiłem do niego poprawki. A te mogły być
    rejestrowane przez system...

    --
    '''..\
    < _| (

  • 6. Data: 2005-10-04 18:14:49
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    musiały zgadzac się, gdyż na podstawie numeru rachunku system ELIXIR pobrał
    je z nazwy rachunku w banku docelowym

  • 7. Data: 2005-10-04 18:22:48
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wojciech pisze:

    > musiały zgadzac się, gdyż na podstawie numeru rachunku system ELIXIR pobrał
    > je z nazwy rachunku w banku docelowym
    Nazwa rachunku w banku docelowym nie zawierała imion o których
    była mowa. To była nazwa instytucji Pudło. :-)

  • 8. Data: 2005-10-04 18:25:14
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik jaszczur pisze:

    > Nazwa rachunku w banku docelowym nie zawierała imion o których
    > była mowa. To była nazwa instytucji Pudło. :-)
    Sprawdziłem teraz w historii rachunku - widnieje w niej
    przelew posiadający ten sam tytuł co na potwierdzeniu.
    A jestem pewien, że takiego tytułu nie akceptowałem.

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 9. Data: 2005-10-04 19:45:43
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 4 Oct 2005 20:14:49 +0200, na pl.biznes.banki, Wojciech Kozlowski
    napisał(a):

    > musiały zgadzac się, gdyż na podstawie numeru rachunku system ELIXIR pobrał
    > je z nazwy rachunku w banku docelowym

    Że co? Elixir na podstawie nr rachunku pobiera sobie dane odbiorcy przelewu
    i przekazuje je do banku nadawcy który na tej podstawie zmienia w historii
    tytuł przelewu wpisany przez klienta? Wow.

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2005-10-04 19:54:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 4 Oct 2005 18:25:14 +0000 (UTC), jaszczur
    <m...@c...op.pl> wrote:

    >Sprawdziłem teraz w historii rachunku - widnieje w niej
    >przelew posiadający ten sam tytuł co na potwierdzeniu.
    >A jestem pewien, że takiego tytułu nie akceptowałem.

    Tak to jest jak się robi przelewy po pijaku :)))
    Ja też po wizycie w knajpie nie zawsze pamiętam wszystkie rozmowy,
    które wykonałem z komórki, a które się tam były zarejestrowały jako
    wykonane :)))

    PG