eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millenniumktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • X-Received: by 10.182.186.34 with SMTP id fh2mr50757obc.21.1407362125983; Wed, 06 Aug
    2014 14:55:25 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.186.34 with SMTP id fh2mr50757obc.21.1407362125983; Wed, 06 Aug
    2014 14:55:25 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl
    !newsfeed2a.news.xs4all.nl!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.
    com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!h18no9654570igc.0!news-out
    .google.com!px9ni584igc.0!nntp.google.com!h18no15280498igc.0!postnews.google.co
    m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 6 Aug 2014 14:55:25 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.156.223.164;
    posting-account=3AqyYQoAAAApZJfd9vaug151cdbunLT_
    NNTP-Posting-Host: 88.156.223.164
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą
    Millennium
    From: "az.anonim" <m...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 06 Aug 2014 21:55:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 26
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:604612
    [ ukryj nagłówki ]

    A myślałem, że jestem uważny i mnie to nie spotka...

    Na liście blokad znalazłem dzisiaj:

    2014-08-05 2014-08-12 POS 4874 XXXX XXXX 4399 003482597166, DOCKERS BRUSSELS
    BE 940,91 PLN

    wcześniej otrzymując z Millennium SMSa informującego mnie o zablokowaniu karty.

    Transakcja podobno poszła online. Sprawa już zgłoszona na Policji, reklamacja złożona
    w banku. Czekam na odpowiedź. Zonk jest taki, że karta nie była ubezpieczona.

    Dziwnie, że bank od razu zablokował kartę, wydawało mi się że najpierw dzwonią do
    klienta z informacją o podejrzeniach fraudu.

    Co ciekawe nie wykonywałem tą debetówką transkacji internetowych, więc dane karty
    musiały zostać gdzieś zczytane:
    * albo w bankomacie, mimo że zawsze dokładnie sprawdzam obecność nakładek
    * albo przez czynnik białkowy. Staram się nie spuszczać karty z oczu, ale są sposoby
    żeby szybko cyknąć zdjęcia obydwu stron karty jakimś zamontowanym w sprytnym miejscu
    aparatem

    Czy miał ktoś z Was podobnie przykre doświadczenia? Jakie są szanse odzyskania
    pieniędzy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1