eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2014-08-11 23:01:42
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: "az.anonim" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 22:31:39 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:

    > Zakładając, że chip nie został "skopiowany" (jest to stosunkowo łatwe
    >
    > tylko w starszych rozwiązaniach, mam nadzieję że Millennium takich
    >
    > rzeczy nie robi chociaż podobno jest takich kart w ogóle jeszcze sporo),
    >
    > to odpowiedzialność powinien ponosić sklep.

    Bank zablokował kartę następnego dnia po fraudzie i do dzisiaj (od 05.08) wisi w
    blokadach i nie została rozliczona.

    Ciekawe czy jeśli transakcja zostanie szybko wyłapana przez bank i informacja
    zostanie przekazana do operatora karty (Visa) to czy ta kontaktuje się ze sklepem w
    celu zgłoszenia kradzieży karty.

    I czy taki sklep ma obowiązek odstąpienia od realizacji transakcji, jeśli jej do tego
    czasu jeszcze nie zrealizował.