    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kupno mieszkania z hipoteką
    Date: Fri, 19 May 2006 10:29:27 +0200

    Mam ofertę mieszkania, na które jest założona hipoteka, ok. 100.000PLN.

    Dzwoniłem już do mBanku, oni nie widzą problemu z udzieleniem kredytu na
    takie mieszkanie.

    Jakie mogą być problemy z kupnem takiego mieszkania?

    Czy spłacenie hipoteki wiąże się z jakimiś kosztami? Chyba tak, bo
    przecież niektóre banki biorą opłatę za wcześniejszą spłatę kredytu?

    Czy kupno takiego mieszkania oznacza załatwianie większej liczby rzeczy?