  • 11. Data: 2006-03-18 06:07:22
    Temat: Re: list poparcia
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    a gdzie jest list protestacyjny
    poparcie Balcerowicza mnie nie interesuje

    GP

  • 12. Data: 2006-03-18 10:43:17
    Od: yayco <y...@n...pl>

    UmZegar systemowy wskazywał 2006-03-18 07:07, kiedy ATZ Rzeszow
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > a gdzie jest list protestacyjny
    > poparcie Balcerowicza mnie nie interesuje
    >
    > GP
    Umiesz pisać?
    To sobie napisz.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 13. Data: 2006-03-18 11:26:30
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Umiesz pisać?
    > To sobie napisz.

    nie chcialem byc lepszy od wyznawcow balcerka hehe
    szkoda mi czasu na jego osobe, chce tylko podac dane i kliknac

    GP

  • 14. Data: 2006-03-18 11:52:50
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    jst napisał(a):
    > [...] A polegają one na transparentności i podporządkowywaniu się z
    > pokorą demokratycznym instytucjom, także komisjom śledczym. [...]

    Tylko że komisje śledcze stają się dobre na wszystko. Jak gospodarka
    zacznie podać, to pewnie też zostanie zwołana komisja śledcza, która
    dowiedzie, że to wina opozycji...

    Akurat transparentność to nie jest coś, co mi się kojarzy z
    działalnością Kaczorów. Co trzeba zrobić, żeby zdobyć więcej władzy?
    Znaleźć wrogów! Tego uczą już w pierwszej klasie szkoły dla dyktatorów.

    Dlaczego jakoś nie wierzę w to, że rządy Kaczorów są w stanie
    doprowadzić do czegoś konstruktywnego? Dlaczego mam obawy, że skończą
    się wielkim kacem?...

    Demokracji i wolności nie zdobywa się raz na zawsze, jak ktoś
    powiedział. Nie da się ich ustanowić, to ludzie muszą dojrzeć do nich i
    zrozumieć, że są one czymś niezbędnym.

    Pozdrawiam

    J.

  • 15. Data: 2006-03-18 13:34:28
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-18 12:26, kiedy ATZ Rzeszow
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > nie chcialem byc lepszy od wyznawcow balcerka hehe
    > szkoda mi czasu na jego osobe, chce tylko podac dane i kliknac

    Innymi słowy robić powinni inni, a ty tylko chcesz sobie skrytykować?
    To powołaj komisję śledczą.

  • 16. Data: 2006-03-18 14:58:56
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > Innymi słowy robić powinni inni, a ty tylko chcesz sobie skrytykować?
    > To powołaj komisję śledczą.

    a ty chcesz sobie tylko popierac czy lubisz tez pisac peany?
    moze kolko adoracyjne nieomylnego zalozysz?

    GP

  • 17. Data: 2006-03-18 15:37:09
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-18 15:58, kiedy ATZ Rzeszow
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > a ty chcesz sobie tylko popierac czy lubisz tez pisac peany?
    > moze kolko adoracyjne nieomylnego zalozysz?

    W przeciwieństwie do Ciebie nigdzie nie napisałem, jaki jest mój
    stosunek do tego pana. Pisałem natomiast, co sądzę o takich, którzy
    podobnie do Ciebie potrafią tylko czepiać się innych, a sami nic nie
    potrafią zrobić. Opinia taka jest niezależna od poglądów monetarnych
    (zarówno moich, o których nic nie wiesz, jak i od Twoich).
    Naucz się czytać ze zrozumieniem, to Ci będzie łatwiej w życiu.
    Niewiedza sprowadza lęk. Lęk prowadzi do frustracji. Frustracja rodzi
    agresję.

  • 18. Data: 2006-03-18 16:21:38
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    > Naucz się czytać ze zrozumieniem, to Ci będzie łatwiej w życiu.
    > Niewiedza sprowadza lęk. Lęk prowadzi do frustracji. Frustracja rodzi

    skad to zapozyczyles takie madre teksty? ja pytalem tylko o list
    protestacyjny ale widocznie niektorym trudno odpowiedziec na takie proste
    pytanie, potrafia sie tylko czepiac innych wiec wracajac do meritum jak
    znajdziesz gdzies taki list to sie odezwij

    GP

  • 19. Data: 2006-03-20 12:20:32
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

  • 20. Data: 2006-03-20 12:22:13
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

> [...]
    > pytanie, potrafia sie tylko czepiac innych wiec wracajac do meritum jak
    > znajdziesz gdzies taki list to sie odezwij

    gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,55102,3213400.html