eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi? › [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marcin" <n...@n...ocm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
    Date: Sun, 24 Apr 2005 10:39:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 52
    Message-ID: <d4fm05$bsj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abv138.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1114331973 12179 83.16.47.138 (24 Apr 2005 08:39:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Apr 2005 08:39:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: kupiesoftware
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345677
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam

    Chcialem wyplacic pienadze ze swojego konta w mB. Poszedlem do oddzialu
    Multi, wlozylem karte, wstukalem PIN, podalem kwote, zaznaczylem, ze nie
    chce potwierdzenia. W bankomacie zaszumialo jak to zwykle
    przy wyplatach, najpierw bankomat oddal karte, pozniej pokazal informacje,
    ze mam wziac gotowke i otworzyl podajnik na pieniadze. To co zwykle. Tylko,
    ze tym razem
    piniedzy nie bylo:( No to zadzwonilem na infolinie mBanku. Kazano czekac
    ze zlozeniem reklamacji, az transakcja obciazy konto (bylo pare minut po 8 i
    Multi zamkniete ). Po paru dniach konto
    zostalo obciazone, zlozylem reklamacje. Dostalem list, ze moja
    reklamacja zostaje odrzucona. A jako dowod, ze jest ok przyslano mi kopie
    wydruku z bankomatu (jakbym chcial to bankomat pewnie by mi go wydrukowal) i
    powolano sie na fakt,
    ze operacja potwierdzona PINem. Skoro chcialem wyplacic pieniadze, to
    normalne, ze wstukalem PIN. Zlozylem druga reklamacje, ponownie odrzucona.
    Nie stwierdzono zadnych bledow.
    Za kazdym razem przysylaja raport z Euronetu, ze wszystko wg. nich bylo/jest
    w porzadku.
    Przeciez na takiej zasadzie to nigdy nie moge reklamaowac transakcji w
    bankomacie.
    Chyba nikt nie dopuszcza w Euronecie/mB mysli, ze urzadzenia czasami sie
    psuja...
    Pytanie do znawcow: czy jest sens skladac jakies zazalenie do nadzoru
    bankowego
    czy czegos takiego? Czy tam wystarczy, ze bank zlozy znowu raport z
    Euronetu,
    ze wszystko ok. Czy tez bedzie musial przedstawic jakies dowody, ze
    pieniadze
    zostaly pobrane (np. nagranie z kamery w placowce banku)?


    P.S. A w jakim banku takie reklamacje sa uznawane wstepnie na korzysc
    klienta
    i dopiero jak bank zdobedzie dowody, ze jednak bylo inaczej (np. nagranie z
    kamer video)
    to obciazaja konto posiadacza karty?
    Wyplacalem juz wiele razy pieniadze z konta w mB przez kilka lat,
    ale rozpatrywnanie tej reklamacji uwazam za rzecz, ktora kaze
    powaznie rozwazyc rezygnacje z uslug BRE (mam konta w mB i Multi).
    Tylko czy gdzie indziej nie bedzie tak samo/gorzej?

    Jezeli ma to znaczenie to niwyplacona kwota: 400 pln.

    Pozdrawiam

    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1