  • Data: 2004-01-14 15:20:12
    Temat: [mBank] A jednak mozna...
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów,

    jestem raczej "czytaczem" grupy niż jej aktywnym uczestnikiem ale tym
    razem chciałbym podzielić się swoją opinią o mBanku.

    Oto co mi się zdażyło:

    Jakieś 2-3 tygodnie wstecz złożyłem poprzez mLinię dyspozycję
    wygenerowania i przesłania do mnie historii i opinii o moich dwóch
    rachunkach prowadzonych w mBanku (eKonto i mBiznes). Po ok. 1,5 tyg.
    otrzymałem większość dokumentów oprócz opinii do konta mBiznes.
    Ponieważ minęło już sporo czasu od złożenia dyspozycji postanowiłem
    zadzwonić na mLinię i upomnieć się o brakujący dokument. Podczas
    rozmowy z mLinką przyjęto moją uwagę jako reklamację i oczywiście
    usłyszałem w odpowiedzi, że taka opinia zostanie sporządzona i
    przesłana do mnie pocztą, a oprócz tego dostanę potwierdzenie jej
    wysłania na moją skrzynkę e-mail. No cóż, nic nadzwyczajnego,
    pomyślałem. Jakież było moje zdziwienie kiedy po ok. 1 h od skończenia
    rozmowy, zadzwoniła do mnie dysponentka z mLini, która przyjmowała tą
    pierwszą dyspozycję i zaczęła mnie przepraszać, że rzeczywiście
    złożyłem dyspozycję na cztery dokumenty, a ona przeoczyła jeden z
    nich, i że zaraz go do mnie wyśle faksem oraz oryginał na adres
    pocztowy. Co też się stało, tzn. otrzymałem już dokument faksem.

    Mylić się jest rzeczą ludzką, ale abstrahując od tego faktu, czyż nie
    tak powinno być w każdym banku? ;-)

    Dodam jeszcze, że z mBankiem jestem prawie od początku jego powstania.
    Są to moje podstawowe konta, z których wykonuję większość opracji.
    Oprócz nich mam konta w Lukasie i VW Bank direct i zdecydowanie (w
    mojej opinii oczywiście) najlepiej wypada mBank. Kiedyś miałem jeszcze
    konto w inteligo ale przegoniły mnie stamtąd opłaty.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair