  • 1. Data: 2009-04-30 13:25:20
    Temat: KK - dodatkowe bajery w praktyce
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy ktoś kiedykolwiek korzystał z dodatkowych bonusów oferowanych przez KK ?

    Pomijam tutaj różne systemy partnerskie (PayBack, BP Partner), bo to jak
    wiadomo działa bardzo sprawnie.

    Chodzi mi natomiast o różnego typu ubezpieczenia podróżne, zdrowotne,
    obsługę prawną, serwis concierge (ktoś w ogóle z tego korzysta? ciekawe
    jakie są za to opłaty) itp.

    Czy ww. dodatki są cokolwiek warte ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-04-30 16:28:52
    Temat: Re: KK - dodatkowe bajery w praktyce
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi mi natomiast o różnego typu ubezpieczenia podróżne, zdrowotne,
    > obsługę prawną, serwis concierge (ktoś w ogóle z tego korzysta? ciekawe

    mnie się nie zdarzyło korzystać z ww. dlatego jak zastanawiam się nad
    jakąś kartą to zupełnie nie biorę takich wodotrysków pod uwagę, nie mają
    dla mnie znaczenia...

    ale jak będę kiedyś chciał sobie zamówić zielonego Bentleya pod Hiltona
    w Singapurze to może się zaopatrzę w kartę z serwisem concierge ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-30 17:29:51
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Chodzi mi natomiast o różnego typu ubezpieczenia podróżne, zdrowotne,
    > obsługę prawną, serwis concierge (ktoś w ogóle z tego korzysta? ciekawe
    > jakie są za to opłaty) itp.
    > Czy ww. dodatki są cokolwiek warte ?

    Z tych do KK nie korzystałem, ale w zeszłym tygodniu skorzystałem z
    assistance do konta w KB - wezwałem hydraulika do wycieku. Wszystko
    idealnie, sprawa załatwiona w 2h bez żadnych opłat. :-)

    Żałuję tylko, że jak w zeszłym roku wzywałem ślusarza, to nie wiedziałem
    że mogę go mieć w ramach ubezpieczenia do konta. Czasem jednak warto
    przeczytać te regulaminy... :-(

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-04-30 19:13:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gtcn6g$t5u$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Żałuję tylko, że jak w zeszłym roku wzywałem ślusarza, to nie wiedziałem
    > że mogę go mieć w ramach ubezpieczenia do konta. Czasem jednak warto

    która to karta?

  • 5. Data: 2009-04-30 21:31:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    zlotowinfo wrote:

    > która to karta?

    Jednak to prawda, że umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie
    ginie... :-(

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2009-04-30 21:40:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi mi natomiast o różnego typu ubezpieczenia podróżne, zdrowotne,
    > obsługę prawną, serwis concierge (ktoś w ogóle z tego korzysta? ciekawe

    kiedys, chyba na forum banki gazety, w podobnej dyskusji wypowiadal sei
    gosc, ktory duzo (kilka razy w miesiacu) latal na dlugich trasach
    zagranicznych - pelno miedzyladowan.
    Stwierdzil, ze w jego przypadku zawsze sie oplacaja ubezpieczenia
    karciane, poniewaz przy takiej ilosci lotow corocznie ma zagubione
    bagaze, korzysta z hotelu poniewaz byly problemy z lotem itp.
    Jednoczesnie skomentowal, ze przy koniecznosci korzystania z
    ubezpieczen, wiekszosc dodawanych do polskich kart jest fikcyjna i
    symboliczna, i ze prawdziwe przydatne ubezpieczenie to chyba od Golda
    Citi wzwyz i zdaje sie Goldy pekalo - na 100% nie pamietam, ale chyba
    wymienial te KK.

  • 7. Data: 2009-04-30 21:43:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Jednak to prawda, że umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie
    > ginie... :-(

    Kiedys Mleczko narysowal cos na temat, z komentarzem "Polski jezyk,
    smaczny jezyk" ;)

  • 8. Data: 2009-04-30 21:48:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Kwi, 15:25, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Chodzi mi natomiast o różnego typu ubezpieczenia podróżne, zdrowotne,
    > obsługę prawną, serwis concierge (ktoś w ogóle z tego korzysta? ciekawe

    Z ubezpieczeń dołączanych do kart korzystałem wielokrotnie. Dokładnie
    to były szkody związane z opóżnieniem dostarczenia bagażu
    (najczęściej). Korzystałem też z pakietu domowego assistance np.
    naprawa pralki, wzywanie hydraulika do domu, wizyta lekarza w domu,
    porada medyczna uzyskana telefonicznie przez lekarza dyżurnego w
    firmie ubezpieczeniowej, porada prawna.
    Z serwisu Concierge nie korzystałem.

  • 9. Data: 2009-05-01 07:08:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl pisze:
> [...]
    > naprawa pralki, wzywanie hydraulika do domu, wizyta lekarza w domu,
    > porada medyczna uzyskana telefonicznie przez lekarza dyżurnego w

    Jaki bank ? Jaka karta ? Jakie koszta ? :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-05-03 10:54:35
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Mithos pisze:

    > Jaki bank ? Jaka karta ? Jakie koszta ? :)

    W aliorze np jest pakiet ubezpieczen za free z karta - lacznie z
    ubezpieczeniem kupna najtaniej jak to mozliwe ( z wykluczeniem kupna za
    granica i sprzedazy wysylkowej) przy platnosci kartą.

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man