  • 21. Data: 2008-09-16 10:08:20
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wniosek złożony 4 września.
    >
    > Mamy 10 września - stopień rozpatrzenia wniosku 0%, zero kontaktu ze
    > strony banku. Ale tempo. Dno.
    >
    > marekz

    Dwunasty dzień od złożenia wniosku.

    Stopień rozpatrzenia - 0%. Możliwości wycofania wniosku przez www coś nie
    dostrzegam, na dzwonienie nie mam ochoty, do mKiosku się nie wybieram.

    Weźcie tam mBankowcy powiedzcie komuś żeby kliknął w przycisk 'odmowa', to
    przynajmniej będzie mniej głupio.

    "Wprowadzenie" tej karty to chyba rzeczywiście był sabotaż; krzysztofsf miał
    świętą rację.

    marekz

  • 22. Data: 2008-09-17 16:59:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > "Wprowadzenie" tej karty to chyba rzeczywiście był sabotaż; krzysztofsf
    > miał świętą rację.

    Widac dla mBanku jestes za malo "fipowski" :)

    O zgrozo jak skasujesz ten wniosek (np. po telefonie) to nowy mozna
    skladac dopiero za 3 miesiace. I to nawet gdy przyczyna jest "zawiszenie
    wniosku w czasie i przestrzenie".

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2008-09-22 14:48:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Dziewiętnasty.
    Postępu nie ma. Odmowy nie ma. Historii nie ma. Nic nie ma. Jest tylko
    stopień rozpatrzenia wniosku 0%.

    Widzę, że się powoli blog z tego wątku robi. Czy nikt inny nie był takim
    idiotą jak ja, żeby złożyć wniosek o tę kartę? A może wszyscy inni już
    podostawali?

    Tak czy inaczej idę się wstydzić, albo za swój debilizm albo za swój
    niefart. :-]

    marekz

  • 24. Data: 2008-09-22 18:17:02
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 22 Sep 2008 16:48:28 +0200, MarekZ wrote:

> [...]
    >
    > Widzę, że się powoli blog z tego wątku robi. Czy nikt inny nie był takim
    > idiotą jak ja, żeby złożyć wniosek o tę kartę? A może wszyscy inni już

    Na forum mBanku ktoś napisał, że wszystkie wnioski czekają.

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=853819&t=8
    53819&sr=ld&pn=1&cat=0

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-09-22 18:58:44
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Na forum mBanku ktoś napisał, że wszystkie wnioski czekają.
    >
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=853819&t=8
    53819&sr=ld&pn=1&cat=0

    Hehehe, forum banking - krzysztofsf wymiata!

    Mam porównanie do karty platynowej Raiffeisen, różnica tempa obsługi
    porażająca. Ja na ich forum pisać żalów nie zamierzam, żeby mi jakaś
    mDziewczyna odszukiwała wniosek i pchała go na siłę. Wolę tutaj napisać,
    niech sobie wyszukiwarki zaindeksują. "-)

    mBank karta platynowa mala czarna dno niski poziom obslugi porazka czas
    oczekiwania powoli dlugo rozpacz sabotaz powolnosc zolw kopytko o! :-)

    marekz

  • 26. Data: 2008-09-30 18:29:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Dwudziesty Siódmy.
    Eh, to już prawie miesiąc z wnioskiem mBanku i w ogóle w międzyczasie
    zaczęła się jesień. Zaczynam się przyzwyczajać. Przejrzałem nawet jakie inne
    wnioski można sobie wypełnić, bo jeśli np. wczesną wiosną ten mi rozpatrzą,
    to tak jakoś będę się chyba nieswojo czuł. Postępu wprawdzie nadal nie ma,
    nadal 0%, ale teraz jestem już dumny z tego, iż jestem potencjalnym klientem
    mBanku oraz że mój wniosek jest lub też w najbliższym czasie będzie przez
    Ten Bank procesowany.

    mBank do mnie wprawdzie nie dzwonił (albo intteligentnie dzwonił o 9 rano,
    kiedy jeszcze zazwyczaj śpię), ale za to dzwonił Multibank z propozycją
    ubezpieczenia posiadanych przeze mnie kart. Zapytałem czy istnieje
    ubezpieczenie, w którym ubezpieczanym ryzykiem byłoby nierozpatrzenie
    złozonego wniosku w ciagu trwania jednej pełnej pory roku. Nie było takiego
    ubezpieczenia, więc powiedziałem, że innymi nie jestem zainteresowany. Ale
    nie powiem - wzruszony trochę byłem - BRE Bank o mnie dba, a przynajmniej
    jedno z jego odnóży!

    Aha, zauważyłem, że platynowy wariant Visy zniknął z bannerów na stronie
    mBanku. Zastąpiony został reklamą Visy Classic. Nie wiem cóż by to mogło
    oznaczać.

    Z forum bankingu nie zdecydowałem sie na razie skorzystać. Obawiam się, że w
    gronie tych wszystkich najbardziej docenianych klientów mBanku otrzymujących
    platynowa kartę za pośrednictwem mDziewczyn z Forum, czułbym się jak wół na
    salonach.

    marekz

  • 27. Data: 2008-09-30 18:59:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Aha, zauważyłem, że platynowy wariant Visy zniknął z bannerów na stronie
    > mBanku. Zastąpiony został reklamą Visy Classic. Nie wiem cóż by to mogło
    > oznaczać.

    A ja natomiast po zmianie konta w Multi na Aquariusa dostalem bezplatnie
    karte (zwykla debetowka Aquariusowa) kurierem i wszystko zajelo jakis
    tydzien (od momentu zamowienia do momentu aktywacji karty). To sie
    nazywa "platynowa" obsluga ;)

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2008-10-09 10:27:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Trzydziesty Piąty.
    Coś się zmieniło. Dzwoni miła pani - plus. Z numeru z Łodzi, który się
    identyfikuje - plus. Na samym początku pyta, czy jeszcze jestem
    zainteresowany, bo wniosek jest już dość długo procesowany - plus. Chce ode
    mnie limity przenoszonych kart - przecież do cholery podawałem to we
    wniosku, nie pamiętam limitów wszystkich moich kart, nie pamiętam nawet
    dokładnie, których przeniesienie deklarowałem - minus. Na domiar dziwności,
    pani chce też daty, od których te karty istnieją - po cholerę?! Tego już w
    ogóle nawet nie mam szans pamiętać, daty ważności na kartach nic mi nie
    powiedzą, bo niektóre są kartami wznowionymi! - minus.

    Umawiam się z Panią, na kontakt telefoniczny za godzine, czyli około 13:00 -
    zobaczymy co dalej, wygrzebię umowy tych kart.

    marekz

  • 29. Data: 2008-10-09 10:58:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 12:27:29 +0200, MarekZ napisał(a):

    > daty ważności na
    > kartach nic mi nie powiedzą, bo niektóre są kartami wznowionymi!

    Większość kart ma rubrykę 'valid from'.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2008-10-09 11:11:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Większość kart ma rubrykę 'valid from'.

    Wiekszość powiadasz? Sprawdziłem 3 z mojego portfela i zadna takiego
    pola nie ma.

    KJ