  • 41. Data: 2008-10-20 22:47:20
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Czterdziesty Ósmy.

    "Lecz pamiętaj, naprawdę nie dzieje się nic
    I nie stanie się nic, aż do końca."

    Zmian brak. Status: "Oczekowanie na dokumenty". Literówka interfejsu banku -
    nie moja - wiem przypierdalam się do głupot.

    Zapewne gdybym zadzwonił na mLinię usłyszałbym, że to poczta nie doręczyła
    (dokumenty przekazałem tydzień temu za pośrednictwem CF). Siedziba mBanku to
    normalnie jakaś Osobliwość Pocztowa. Z efektem Dylatacji Czasu.

    Lepszym pytaniem jest może, który dokument zaginie lub jakiego dokumentu
    okaże się że brakuje Analitykowi Przez duże A do podjęcia Decyzji przez duże
    De.

    marekz

  • 42. Data: 2008-10-27 14:58:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.
    >
    > Mamy 10 września - stopień rozpatrzenia wniosku 0%, zero kontaktu ze
    > strony banku. Ale tempo. Dno.

    Dzień Pięćdziesiąty Piąty
    Zmiana statusu. Po 19 dniach od poprzedniej zmiany. Teraz mamy: "oczekiwanie
    na podjęcie ostatecznej decyzji kredytowej". Ciekawe jakaż ona będzie i
    przede wszystkim kiedy. Ile ta gra jeszcze potrwa?

    A wniosków podobno wcale nie ma 400, tylko niecałe 300. Zapewne średnia
    kwota wniosku na tę kartę to około 30k-40k. To daje w sumie tylko około 10
    milionów sumy limitów. Bank od dwóch miesięcy ma kłopot z przyznaniem
    limitów na 10 milionów złotych. Interesujące. Brakuje jeszcze tylko
    Dyżurnych, z uspokajającymi tekstami. Muszę zajrzeć na mBankowe forum, czy
    się tacy nie pojawili. Choć mimo wszystko nadal nie wierzę, że polskie BRE
    może mieć poważne kłopoty z płynnością w najbliższych tygodniach lub też już
    je ma.

    Ale gdyby jednak coś, nie wiecie jak to się będzie mieć do DM BRE? ;-)

    marekz

  • 43. Data: 2008-10-27 15:06:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 15:58:22 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > kwota wniosku na tę kartę to około 30k-40k. To daje w sumie tylko około
    > 10 milionów sumy limitów. Bank od dwóch miesięcy ma kłopot z przyznaniem

    Może w ramach promocji zaczną ją wydawać z limitem na 2 tys. zł? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 44. Data: 2008-10-27 15:14:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-27, MarekZ <m...@i...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > może mieć poważne kłopoty z płynnością w najbliższych tygodniach lub też już

    Też nie wierzę, bo w Multibanku żadnych problemów z dostępnością do
    produktów typu karty/kredyty nie zaobserwowalem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2008-10-27 21:20:14
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Też nie wierzę, bo w Multibanku żadnych problemów z dostępnością do
    > produktów typu karty/kredyty nie zaobserwowalem.

    DAX dziś wzrósł, natomiast Commerzbank spadł o ponad 17% jak widzę.

    A niech tam, na trochę się jednak przeprowadzę jutro gdzie indziej z gotówką
    i zastanowię się nad przeparkowaniem akcji.

    marekz

  • 46. Data: 2008-10-29 17:13:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Pięćdziesiąty Siódmy (tak, to już ponad osiem tygodni)

    Zmian brak, nadal oczekujemy na podjęcie ostatecznej decyzji kredytowej.
    Choć na forum mBanku pojawił się ktoś kto ponoć ma już tę kartę. Wprawdzie
    tak jakoś nie do końca konkretnie o niej pisze, jakby nie widział jej nawet
    w formie jotpega, a co dopiero w realnym świecie, no ale kto wie, może to
    jednak prawda i nie jest to Dyżurny.

    Wersja Spiskowa Teorii
    Być może BRE doskonale zdawało sobie od samego początku sprawę, że nie
    będzie w stanie otworzyć tych limitów kredytowych przez dłuższy czas
    (niekoniecznie nigdy), ale wstydziło się do tego przyznać, więc
    poprzyjmowano wnioski, gromadząc w ten sposób dane o klientach potencjalnie
    zainteresowanych wysokimi limitami (zawsze można te dane komuś dać, np.
    Multi, albo sprzedać). A na koniec wszystkie wnioski zakończą sie odmowami
    albo będzie niekończąca się potrzeba dostarczania dodatkowych dokumentów do
    analizy. Albo w niewytłumaczalny sposób wszystkie karty zginą na poczcie lub
    kurier, który je będzie wiózł będzie miał wypadek lecąc balonem.

    Zobaczymy. :-)

    marekz

  • 47. Data: 2008-10-30 15:38:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Pięćdziesiąty Ósmy

    Zmiana statusu. Obecny status: "Zakończenie procesu" ze stopniem
    rozpatrzenia wniosku 100%. Inaczej niż było przy poprzednio wydawanej
    karcie, tam było "Proces wydania karty kredytowej zakończony". W historii
    jest jednak punkt "Wydanie karty", także z dzisiejszą datą. Nieoczekiwany
    cud na Sześćdziesiątnicę.

    Teraz teoretycznie nieaktywna karta powinna przyjść pocztą. Ano zobaczymy.

    marekz

  • 48. Data: 2008-10-30 22:21:50
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Wniosek złożony 4 września.
    >
    > Mamy 10 września - stopień rozpatrzenia wniosku 0%, zero kontaktu ze
    > strony banku. Ale tempo. Dno.

    Ty się dziwisz?!
    Ja zamierzam zgłosić do księgi rekordów Guinnessa mój wniosek o KK,
    który jest weryfikowany od 2005.02.23.

    Piotr Hołda

  • 49. Data: 2008-10-30 22:30:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ty się dziwisz?!
    > Ja zamierzam zgłosić do księgi rekordów Guinnessa mój wniosek o KK, który
    > jest weryfikowany od 2005.02.23.

    Chylę przed Tobą czoła. :-)

    O Bogini, co za bank!

    marekz

  • 50. Data: 2008-11-03 17:45:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Sześćdziesiąty Drugi

    Produkt jako taki istnieje, bo w piątek wyszły dwa z trzech
    balance-transferów, czyli limit został otwarty. Co z trzecim trudno
    powiedzieć, ale może to być kwestia opóźnionego księgowania w banku
    docelowym. Pozostaje poczekać na plastik. Blog zbliża się chyba ku końcowi.

    marekz