  • 51. Data: 2008-11-03 18:45:52
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 3 Nov 2008 18:45:17 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Dzień Sześćdziesiąty Drugi
    > Produkt jako taki istnieje, bo w piątek wyszły dwa z trzech
    > balance-transferów, czyli limit został otwarty. Co z trzecim trudno
    > powiedzieć, ale może to być kwestia opóźnionego księgowania w banku
    > docelowym. Pozostaje poczekać na plastik. Blog zbliża się chyba ku końcowi.

    I pomysleć, że jak mi się zachciało golda z Polbanku (niestety nie dają w
    oddziale) to po 2 tygodniach już narzekałem, że było wziąść zwykłą bo taką
    miałbym po 3 dniach :).

    --
    Kojer

  • 52. Data: 2008-11-12 22:19:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Siedemdziesiąty Pierwszy

    Do stu dni pozostało ich już tylko dwadzieścia dziewięć. Plastiku naturalnie
    ani widu ani słychu. W międzyczasie w zasadzie mogłem zasadzić już drzewo,
    mieć ponad jedną czwartą dziecka oraz wylać fundamenty domu. Na mLinii
    klasyczna ściema, że karta została wyprodukowana i wysłana 31 października -
    tak podobno jest to widoczne w systemie, choć naturalnie nie może to być
    prawdą. Żaden ze znajomych ze złożonymi wnioskami także nie otrzymał jeszcze
    plastiku.

    marekz

  • 53. Data: 2008-11-21 16:42:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Siedemdziesiąty Dziewiąty

    Plastiku ani śladu, natomiast otrzymałem już pierwszy wyciąg z naliczoną
    opłatą za wydanie i balance transferami. Po cichu liczyłem, że może balance
    transfery przejdą na następny okres rozliczeniowy, zwiększając w ten sposób
    długość swojego grace periodu o 30 dni, ale widzę że jednak nic z tego.

    Wydać 1000 zł (aby uzyskać zwrot opłaty za wydanie) kartą na razie się nie
    da, bo ani nie ma plastiku nie ma ani pełnego numeru karty na wyciągu.
    Natomiast zgodnie z wyciągiem cztery pierwsze cyfry BIN to 4131, czyli takie
    jak domniemywali grupowicze w innym wątku.

    Spłacić karty przez internet się też nie da. Czyżby czekało mnie składanie
    dyspozycji spłaty na mLinii...

    marekz

  • 54. Data: 2008-11-21 17:10:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > wyciągu. Natomiast zgodnie z wyciągiem cztery pierwsze cyfry BIN to
    > 4131, czyli takie jak domniemywali grupowicze w innym wątku.

    A np. w Multi: Visa zwykła, Visa Gold czy Visa Aquarius mają 4 pierwsze
    cyfry takie same.

    --
    Mithos

  • 55. Data: 2008-11-21 17:17:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gg6q1r$4aq$1@news.onet.pl...

    > A np. w Multi: Visa zwykła, Visa Gold czy Visa Aquarius mają 4 pierwsze
    > cyfry takie same.

    BIN to 6 pierwszych cyfr.

    MK

  • 56. Data: 2008-11-25 13:14:25
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Osiemdziesiąty Trzeci

    Plastiku nadal nie ma, ale doszła dziś umowa karty nadana 20 listopada.
    Doradcy na mLinii cały czas forsują ewidentne kłamstwo, że plastik został
    wysłany 30 czy tam 31 października czyli w Dniu Pięćdziesiątym Dziewiątym...

    marekz

  • 57. Data: 2008-11-25 13:25:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 14:14:25 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > Doradcy na mLinii cały czas forsują ewidentne kłamstwo, że plastik
    > został wysłany 30 czy tam 31 października czyli w Dniu Pięćdziesiątym

    Jakiś czas temu mBank miał taki zonk, że wysyłali coś np. 20 lipca, ale
    na kopercie była data 20 czerwca.
    Swego czasu aż się prawie pokłóciłem z mLinką, właśnie o datę chodziło.
    Ewidentnie mieliśmy inne dane.

    Zatem jest szansa, że 30 listopada wyślą to do Ciebie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 58. Data: 2008-12-02 13:47:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Dziewięćdziesiąty.

    Plastiku ani śladu ani u mnie ani u żadnego ze znajomych.

    Z tego wynika jedno, jest prawie pewne, że Dyżurny z blogu mBanku kłamał, iż
    dostał tę kartę (info potwierdzone nieoficjalnie przez pracownika mBanku,
    tzn. do 15 listopada żadna karta nie była wysłana, oprócz jakiegoś
    quasi-pilotażu jeszcze we wrześniu w ilości około 10 sztuk). Chyba powoli
    ten Dyżurny powinnien zacząć przygotowywać się do Procedury Zmiany Nicka.

    W ciągu pierwszych trzech miesięcy miałem wydać tą kartą 1000 zł aby oddali
    mi 390 zł opłaty za jej wydanie. Jak mam to zrobić? Powoli chyba mogę zacząć
    pisać reklamację. Ale nie spieszy mi się.

    marekz

  • 59. Data: 2008-12-09 15:56:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Dziewięćdziesiąty Siódmy.

    Zamówiłem tort. To już za trzy dni.... Jestem wzruszony.

    Nadal nikt nie dostał plastiku, nadal mLinia kłamie każdemu kto zadzwoni, że
    plastik został wysłany dawno temu. Ale kabaret. Pora napisać coś do KNF.
    Zastanawiam się też czy dokonać spłaty karty czy nie.

    marekz

  • 60. Data: 2008-12-10 07:48:12
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 16:56:09 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > zadzwoni, że plastik został wysłany dawno temu. Ale kabaret. Pora
    > napisać coś do KNF. Zastanawiam się też czy dokonać spłaty karty czy

    Cały czas masz wyciągi itd. -- w tym opłatę za wydanie karty, mimo braku
    jej aktywacji?
    Absurd.