  • 81. Data: 2008-12-23 17:06:34
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Sto Jedenasty

    Przyszła karta razem z dwoma folderami. Koniec bloga.

    Karta z datą ważności do grudnia, widać że w grudniu wydana, a nie jak
    ściemy dawała mLinia w październiku.

    marekz

  • 82. Data: 2008-12-23 17:21:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Karta z datą ważności do grudnia, widać że w grudniu wydana, a nie jak
    > ściemy dawała mLinia w październiku.

    Jesli karta jest wazna do grudnia, to mogla byc wydana przed grudniem
    (np. w listopadzie) - typowa praktyka.

    Tym sposobem kolejne karty sa wazne do tego samego miesiaca, mimo ze
    sa wydawane np. w poprzednim.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 83. Data: 2008-12-23 17:32:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Jesli karta jest wazna do grudnia, to mogla byc wydana przed grudniem
    > (np. w listopadzie) - typowa praktyka.
    > Tym sposobem kolejne karty sa wazne do tego samego miesiaca, mimo ze
    > sa wydawane np. w poprzednim.

    BRE w postaci mBanku i Multibanku NIGDY nie stosował takiej praktyki i
    często karta wydana ostatniego dnia października (data otrzymania połowa
    listopada) była ważna do października.

    --
    Mithos

  • 84. Data: 2008-12-23 17:42:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > BRE w postaci mBanku i Multibanku NIGDY nie stosował takiej praktyki i
    > często karta wydana ostatniego dnia października (data otrzymania
    > połowa listopada) była ważna do października.

    Dziwne, nie pamietam kiedy jakie ich karty otrzymywalem, ale wyglada
    na to, ze miesiace waznosci sie powtarzaja, i zawsze byl czas przed
    utrata waznosci starej karty.

    Moze moje karty byly generowane zawsze pierwszego :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 85. Data: 2008-12-23 17:56:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Moze moje karty byly generowane zawsze pierwszego :-)

    Nie wiem ale ja w mbank/Multi miałem już chyba ponad 10 kart i zawsze
    było tak jak pisałem powyżej.

    --
    Mithos

  • 86. Data: 2008-12-23 19:10:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Dzień Sto Jedenasty
    >
    > Przyszła karta razem z dwoma folderami. Koniec bloga.
    >
    > Karta z datą ważności do grudnia, widać że w grudniu wydana, a nie jak
    > ściemy dawała mLinia w październiku.

    Gratulujemy :). Sprawdziles stempel na przesylce pocztowej? Hm... a moze
    karty ida niestemplowalnymi przesylkami...
    Ja dzis dostalem fakture z Ery, termin platnosci 19 grudnia 2008, data na
    przesylce 18 grudnia 2008, nawet priorytetem nie wyslali zeby byla nikla
    nadzieje, ze dotrze przed uplywem terminu ;).

    MK

  • 87. Data: 2008-12-23 19:22:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 18:06:34 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Karta z datą ważności do grudnia, widać że w grudniu wydana, a nie jak
    > ściemy dawała mLinia w październiku.

    Heh, to ja Ci coś powiem: mBank ma popieprzony kalendarz o miesiąc w tył.
    Mówili Ci, że poszło pocztą polską 30 października, prawda? Poszło 30
    listopada. Przeszło rok temu miałem podobną sytuację.

    Ten trick nie działa z kurierem. Wiosną załatwiłem sobie kartę Orąż w try
    miga.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 88. Data: 2008-12-23 19:28:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Gratulujemy :). Sprawdziles stempel na przesylce pocztowej? Hm... a moze
    > karty ida niestemplowalnymi przesylkami...

    Stempel z 18 grudnia. Przesyłka priorytetowa.

    marekz

  • 89. Data: 2008-12-23 19:29:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Gratulujemy :). Sprawdziles stempel na przesylce pocztowej? Hm... a moze
    > karty ida niestemplowalnymi przesylkami...

    Stempel pocztowy z 18 grudnia z godziny "24". Przesyłka priorytetowa.

    marekz

  • 90. Data: 2008-12-23 19:31:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Heh, to ja Ci coś powiem: mBank ma popieprzony kalendarz o miesiąc w tył.
    > Mówili Ci, że poszło pocztą polską 30 października, prawda? Poszło 30
    > listopada. Przeszło rok temu miałem podobną sytuację.

    Mówili mi, że poszło 31 października, więc z przyporządkowaniem tego numeru
    dnia do listopada mogliby mieć potencjalny problem, choć cóż to dla mBanku.

    Tak naprawdę poszło 18 grudnia.

    marekz