  • 41. Data: 2005-11-10 11:54:36
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:dkvber$3v6$1@inews.gazeta.pl...

    > Smileye widział czy też wszyscy w pisuarze klapki na oczach mają :-) ?

    Czy Tobie trzeba wykładać żarty kawa na ławę, jak w "Gali biesiadnej?" :)
    Nie jestem w PiS i być nie zamierzam. A co do pisuaru - czy uszczypliwości
    zwolenników Pomagierni Ordynackiej względem adwersarzy nie są w stanie wyjść
    poza skojarzenia a'la gen. Sławoj?

    T.

  • 42. Data: 2005-11-10 12:01:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Czy Tobie trzeba wykładać żarty kawa na ławę, jak w "Gali
    > biesiadnej?" :)

    Jako, że na grupach dyskusyjnych wyrazu pyska zobaczyć nie sposób to
    sprytne ludziska wymyśliły emotikony.

    > Nie jestem w PiS i być nie zamierzam.

    A powinieneś.

    >A co do pisuaru
    > - czy uszczypliwości zwolenników Pomagierni Ordynackiej względem
    > adwersarzy nie są w stanie wyjść poza skojarzenia a'la gen. Sławoj?

    O ile dobrze mnie w szkole uczono to gen.Sławoj propagował był nieco
    ogólniejsze w użytku pomieszczenie. Pisuar zaś nieco węższą specjalność
    posiada :-) Słyszałam też ciekawsze rozwinięcie skrótu - Prawie
    Sprawiedliwość co w kontekście rządowych pomagierów (Lepper - "kreacja SB"
    tak zdaje się brzydko o współkoalicjancie mówił jeden z bliźniaków oraz
    Romana ze znanej ze swoiście pojmowanego patriotyzmu rodziny Giertychów)
    nabiera nowego znaczenia. Ale to już OT kompletne.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 43. Data: 2005-11-10 12:19:02
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Jako, że na grupach dyskusyjnych wyrazu pyska zobaczyć nie sposób to
    > sprytne ludziska wymyśliły emotikony.

    OK, OK, w drugim okienku PKOInteligo coś mi wierzga, to i niedopatrzyłem.

    > A powinieneś.

    W szkole też mi mówili, że powinienem się do ZHP zapisać, ale jakoś nie
    skorzystałem i nie żałuję. Pozwól więc, że sam będę decydował co powinienem,
    a co - nie.

    > O ile dobrze mnie w szkole uczono to gen.Sławoj propagował był nieco
    > ogólniejsze w użytku pomieszczenie. Pisuar zaś nieco węższą specjalność
    > posiada :-) Słyszałam też ciekawsze rozwinięcie skrótu - Prawie

    No widzisz, ja ci subtelnie sugeruję podniesienie lotów metafor i epitetów,
    a Ty uparcie rozwijasz te swoje łatwe, klozetowe skojarzenia. Może uważasz,
    że nie ma jak faeces w razie braku argumentów?

> [...]
    > Romana ze znanej ze swoiście pojmowanego patriotyzmu rodziny Giertychów)
    > nabiera nowego znaczenia. Ale to już OT kompletne.

    Chciałbym zwrócić Twą baczną uwagę na powszechnie znany fakt, że koalicjant
    to ktoś, z kim się współrządzi - a Lepper jak dotąd nie desygnował ministrów
    do rządu Marcinkiewicza, a i jego poparcie w głosowaniu nie jest
    przesądzone. A więc jest to typowy sejmowy pieczeniarz, a nie koalicjant -
    chce ugrać ile się da, korzystając z trudnej sytuacji PiS. PO mogła być
    współkoalicjantem i spokojn ie realizować program gospodarczy, ale wbrew
    wynikowi wyborów chciała wziąć więcej niż PiS - no i się obejdzie smakiem. A
    jeśli PiS powinie się noga, to przy kolejnym rozdaniu może rządzić u boku
    SLD, w czym ma już sporo doświadczeń, choć na mniejszą skalę. Ciekawe co
    powiesz wtedy? Że pragmatyka, że odpowiedzialność, że dobry program?

    T.

  • 44. Data: 2005-11-10 12:28:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > epitetów, a Ty uparcie rozwijasz te swoje łatwe, klozetowe
    > skojarzenia. Może uważasz, że nie ma jak faeces w razie braku

    Nie ja wymyśliłam PiSowi nazwę która aż się prosi o przedrzeźnianie :-)

    > Chciałbym zwrócić Twą baczną uwagę na powszechnie znany fakt, że
    > koalicjant to ktoś, z kim się współrządzi - a Lepper jak dotąd nie
    > desygnował ministrów do rządu Marcinkiewicza,

    Ministrów nie, ale prezesików róznych agencji i tym podobnych to już czemu
    nie :-) Ty jednak naiwny jesteś - co Leppera tam ciągnie? Troska o kraj?

    >a i jego poparcie w
    > głosowaniu nie jest przesądzone.

    Jaaasne :-) Po tym jak go tak solidarnie klub PiS na wicemarszałka wybrał
    :-)

    >A więc jest to typowy sejmowy
    > pieczeniarz, a nie koalicjant - chce ugrać ile się da, korzystając z
    > trudnej sytuacji PiS.

    PiS sam się w nią wpakował. Nie pasował im Komorowski, ale Lepper już tak.
    No to niech nie płaczą :-)

    >PO mogła być współkoalicjantem i spokojn ie
    > realizować program gospodarczy, ale wbrew wynikowi wyborów chciała
    > wziąć więcej niż PiS -

    Więcej niż PiS wziąć się już nie da :-)

> [...]
    > ma już sporo doświadczeń, choć na mniejszą skalę. Ciekawe co powiesz
    > wtedy? Że pragmatyka, że odpowiedzialność, że dobry program?

    Jakoś nie widzę Rokity i Tuska razem z SLD - tak sobie prorokujesz ładnie, a
    na razie to mordę Leppera musisz w jednym kadrze z Jarosławem Kaczyńskim
    znosić i nawet ładnie to tłumaczysz "to ta platforma panie, a tak w ogóle to
    o co się rozchodzi jak to czysta kalkulacja jest" :-) Jak już kiedyś w tym
    temacie pisałam - Miller przynajmnie tyle miał resztek uczciwości, że robiąc
    to samo nie chrzanił o sanacji moralnej.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 45. Data: 2005-11-10 13:08:27
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 12:54:36 +0100, w <dkvcf4$efu$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > Nie jestem w PiS i być nie zamierzam. A co do pisuaru - czy uszczypliwości
    > zwolenników Pomagierni Ordynackiej względem adwersarzy nie są w stanie wyjść

    Myślę, że po ostatnich "wyczynach" PiS-u nazwanie kogokolwiek z PO "pomagierami
    SLD" jest mniejszą obrazą od nazwanie go PiS-owcem :P.

  • 46. Data: 2005-11-10 13:12:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 12:15:32 +0100, w <dkva4r$5ga$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > Stringi są IMO
    > wulgarne i tyle.

    www.garderoba.pl

    Szukaj: stringi -- 8 stron
    Szukaj: figi -- 5 stron

    Jaki ten świat wulgarny, trzeba panie Rydzyka, Giertycha i Kaczyńskiego
    zawołać, by zrobili z tym porządek. Może jakaś koncesyjka dla sklepików z
    odzieżą? ;>

  • 47. Data: 2005-11-10 13:29:37
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Nie ja wymyśliłam PiSowi nazwę która aż się prosi o przedrzeźnianie :-)

    Przyjmuję, że nie jesteś w stanie się powstrzymać :)

    > Ministrów nie, ale prezesików róznych agencji i tym podobnych to już czemu

    Zaraz, zaraz, większość agencji itp. ma być polikwidowanych, a ich zadania
    realizowane z budżetu, przez urzędników służby cywilnej. Gdzieś widzisz
    miejsce dla Leppera? On dostał marszałka i tyle - zresztą, bądźmy
    sprawiedliwi - to mu się nalezy ze względu na wynik wyborów - PiS i PO
    zebrały po ponad 2 mln głosów, SO - ponad milion - przecież nie chcesz
    powiedzieć, że milion ludzi ma teraz przestać wierzyć w demokrację i
    egalitaryzm, bo ich legalnie wybrany przedstawiciel nie podoba się elitom?
    A wejście do koalicji to nie są cienkie synekury za kulisami, tylko solidne,
    szerokie stolce ministerialne. Te same, które tak pechowo przeszły koło nosa
    platformersom - a miało byc tak pięknie, wywiady miały być... :-D

    > nie :-) Ty jednak naiwny jesteś - co Leppera tam ciągnie? Troska o kraj?

    Nie, troska o kasę, władzę i dalszy rozwój opalenizny.

    > Jaaasne :-) Po tym jak go tak solidarnie klub PiS na wicemarszałka wybrał
    > :-)

    To jest argument, ale Lepper ciągle stara się ugrać więcej - i jeśli mu się
    nie uda, to kto wie czy poprze rząd?

    > PiS sam się w nią wpakował. Nie pasował im Komorowski, ale Lepper już tak.
    > No to niech nie płaczą :-)

    Ależ nie płaczą, chyba że ze śmiechu nad głupotą szefów PO - walczyli jak
    lew, a polegli jak mucha - czy to nie śmieszne? Tyle, że ucieczką od
    odpowiedzialności szkodzą krajowi - takie jest moje zdanie.

    > Więcej niż PiS wziąć się już nie da :-)

    Dawał PiS po dobroci prawie połowę władzy? Dawał. Mało było Platformie?
    Mało. No to żegnam ozięble. Gdyby to PO organizowała rząd, a PiS się wypiął
    na taką ofertę - przeklinałbym PiS, jak teraz PO. Bo w ostatecznym
    rozliczeniu to my, zwykli ludzie ucierpimy na potencjalnej niestabilności
    rządu w Polsce - chłopcy z zarządu PO są dobrze zabezpieczeni i im kilka
    chudych lat nie zaszkodzi. O ile sprawdzą się kasandryczne przepowiednie
    etatowych besserwisserów. A jeśli nie, jeśli rząd będzie spokojnie pracował,
    to PO się rozleci - bo jest niezdarnie posklejana z różnych resztek po
    zużytych ugrupowaniach - jak kiedyś AWS - a jej sukces wyborczy zmarnowało
    kilku ziutków z mafiozem Schetyną na czele. Tusk jest w jego rękach
    marionetką, a Rokita ma g... do gadania - czego dobitny przykład słyszeliśmy
    ostatnio.

> [...]
    > robiąc
    > to samo nie chrzanił o sanacji moralnej.

    Miller nie miał za grosz uczciwości i dobrze o tym wiesz. Opowiadał za to
    masę anegdot, które mu do dzisiaj pamiętają ówczesne wielbicielki - no
    trzeba mu przyznać, że miał w sobie tę szorstką męskość prawdziwego
    komunisty, niejedna postępowa intelektualistka po nogach sikała ;). Ale
    zgodnie z własnym proroctwem skończył biedaczek, jak na sześćdziesięciolatka
    prowadzącego siedzący tryb życia przystało. A przecież Ziobro nie pozwoli
    nam o nim zapomnieć :).
    Mordę Leppera i tak muszę oglądać, bowiem z tej mordy żyją media, jak nie
    przymierzając - amerykański showbiznes z Hitlera. Za to nie będę musiał
    oglądać uśmiechu Hokity, który jako żywo przypomina mi jednego stwora ze
    starych komiksów z Funky Kovalem. Jednak Hokita lepiej prezentuje się
    zasępiony. A gdyby został wickiem, to Pohanke co wieczór w studio
    przeżywałaby wielokrotne orgazmy intelektualne czytając wiadomości i
    wreszcie nieco by, biedactwo schudła. A tak będzie nam darowane i jedno i
    drugie. O ile rząd przejdzie.

    T.

  • 48. Data: 2005-11-10 13:46:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Zaraz, zaraz, większość agencji itp. ma być polikwidowanych, a ich
    > zadania realizowane z budżetu, przez urzędników służby cywilnej.

    Hehehehe - naiwny oj naiwny! 3 miliony mieszkań też miały być i służba
    zdrowia z budżetu finansowana :-)

> [...]
    > przecież nie chcesz powiedzieć, że milion ludzi ma teraz przestać
    > wierzyć w demokrację i egalitaryzm, bo ich legalnie wybrany

    No proszę - taki ładny demokrata z wyrokiem za pobicie (3 latka zdaje się
    dostał w zawiasach, ale sądy tego nie odwiesiły a i minister Ziobro za
    bardzo go ścigać nie będzie jak sądzę :-) )

    > Nie, troska o kasę, władzę i dalszy rozwój opalenizny.

    Paczpan i Wielki Budowniczy IV Rzeczpospolitej tego nie widzi? A może po
    prostu pieprzył głupoty o "odnowie moralnej" ?

    > To jest argument, ale Lepper ciągle stara się ugrać więcej - i jeśli
    > mu się nie uda, to kto wie czy poprze rząd?

    Naiwny oj naiwny :-)

    > Ależ nie płaczą, chyba że ze śmiechu nad głupotą szefów PO - walczyli
    > jak lew, a polegli jak mucha - czy to nie śmieszne? Tyle, że ucieczką
    > od odpowiedzialności szkodzą krajowi - takie jest moje zdanie.

    4 lat rządów na hasełku "a bo nam platforma zepsuła" ujechać się nie da.
    Premier już wycofał większość obietnic kampanijnych i wycofa kolejne. A gęba
    Leppera jako sztandar IV Rzeczpospolitej to jest dopiero rewelacja! W żadnym
    kabarecie lepiej by tego nie wymyślili.

    > Dawał PiS po dobroci prawie połowę władzy? Dawał. Mało było
    > Platformie? Mało.

    Gdzie? Jak? Co "dawał" ? Maja prezydenta? Maja. Mają marszałka sejmu? Mają.
    Mają największy klub w sejmie? Mają. Mają większość w senacie? Mają. To
    niech nie pierniczą głodnych kawałków, że "się nie dało poprawić" bo nam
    przeszkadzali. Czekam na świetlaną przyszłość :-D

> [...]
    > kilku ziutków z mafiozem Schetyną na czele. Tusk jest w jego rękach
    > marionetką, a Rokita ma g... do gadania - czego dobitny przykład

    No taki scenariusz Kaczyński niewątpliwie miał na mysli dogadując koalicję z
    Lepperem i Giertychem. Tylko wiesz - czasem można przecwanić.

    > Miller nie miał za grosz uczciwości i dobrze o tym wiesz.

    Miał ją o tyle, że nie pouczał innych o moralności. A Kaczyński wykłady o
    moralności robi, ale z Lepperem dogadał się jak Miller. I mam nadzieję, że
    skończy jak Miller.

    > Mordę Leppera i tak muszę oglądać, bowiem z tej mordy żyją media, jak
    > nie przymierzając - amerykański showbiznes z Hitlera.

    W uścisku z prezesem Jarosławem :-)

> [...]
    > wieczór w studio przeżywałaby wielokrotne orgazmy intelektualne
    > czytając wiadomości i wreszcie nieco by, biedactwo schudła.

    Ot i kultura się z domu wyniesiona wyłania.

    >A tak
    > będzie nam darowane i jedno i drugie. O ile rząd przejdzie.

    Przejdzie, przejdzie - a potem się zacznie: becikowe, zasiłki, synekurki i a
    piat! IV Rzeczpospolita :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 49. Data: 2005-11-10 15:21:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 14:29:37 +0100, w <dkvi03$8cl$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > Dawał PiS po dobroci prawie połowę władzy? Dawał.

    Hmmm, to jeszcze nie wróciłeś z alternatywnego świata? :)

  • 50. Data: 2005-11-10 15:23:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > to PO się rozleci - bo jest niezdarnie posklejana z różnych resztek po
    > zużytych ugrupowaniach

    Hmm, PO "posklejana"? Interesujące :). To co w takim razie powiedzieć np. o
    Kaczyńskim, Jurku czy Marcinkiewiczu? :)).