eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki mBank - automatyczna spłata - brak regulaminu mBank - automatyczna spłata - brak regulaminu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - automatyczna spłata - brak regulaminu
    Date: Tue, 4 Apr 2006 17:02:16 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <e0u8qo$gms$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cvn90.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1144170136 17116 172.20.26.234 (4 Apr 2006 17:02:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Apr 2006 17:02:16 +0000 (UTC)
    X-User: jarek_popiel
    X-Forwarded-For: 172.20.6.64
    X-Remote-IP: cvn90.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382216
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy ma ktoś jakiś regulamin automatycznej spłaty KK w mBanku?

    Mam ustawione 100% spłaty, któregoś tam pięknego dnia zabrakło środków do
    pełnej splaty, mBank nie zostawił alertu o niezrealizowanej transakcji, pobrał
    tylko kwotę minimalną i zadowolony z siebie naliczał odsetki.

    Dzis kontaktowałem się z mLinią, oczywiście ekspert kartowy zajęty więc
    zamówiłem oddzwonienie. Oddzowniła dziś ok 12 pani Sz. i zaczęła się dość
    opryskliwa rozmowa. Dowiedziałem się, że powinienem zostac pijnformowany w
    momencie ustalania automatycznej spłaty, że jak nie ma całości to biorą
    minimalną. Na pytanie na podstawie czego to się odbywa, i poprosiłem o podanie
    regulaminu do tej usługi dowiedziałem się że "to regulują wewnętrzne procedury
    bankiu" Chciałem złożyć reklamację to zbyła mnie na mLinię.

    Na mLini już złożyłem reklamację, jednak z chęcią wcześniej poznam ten
    regulamin tej usługi jeśli ktoś go posiada.

    Karta już zamknięta - nie lubię jak coś się nie sprawdza :)

    Póki wszystko gra to mBank jest OK, w momencie wyjaśniania sytuacji
    konsultanci są wyuczeni wg schematu i niezbyt mili. Nie polecam aby ktoś
    musiał się z nimi kontaktować w sprawach reklamacyjnych.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1