    From: "mBank_prawie_klientka" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - błąd na wniosku - nie można otworzyć konta
    Date: Thu, 6 Nov 2008 13:03:40 +0100

    Swego czasu (już naprawdę daaaaawno temu) złożyłam z pomocą syna wniosek
    przez internet o otwarcie eKonta.
    Syn pomylił się niestety (czego nie zauważyłam) przy wpisywaniu nazwiska
    panieńskiego.
    Od tego momentu zaczęły się moje problemy, a rachunku nie mam do dnia
    dzisiejszego.
    Kilka razy dzwoniłam na infolinię, odwiedziłam dwukrotnie stanowiska
    (kioski) mBanku w marketach.
    Otrzymywałam różne odpowiedzi:
    - proszę przynieść odpis aktu małżeństwa
    - proszę przynieść odpis aktu urodzenia
    Z tym, że to nic nie pomogło. W mBanku konta ma cała moja rodzina (do kont
    córek mam pełnomocnictwa) i po tych przygodach jakie miałam to jest jedyny
    powód dla którego jeszcze chce otworzyć konto.
    De facto do rozwiązania tego problemu powinna wystarczyć moja wizyta w
    mPunkcie z nowym dowodem osobistym.

    Czy macie pomysł jak to załatwić szybko i skutecznie? Nic nie mam to
    pracowników mLinii czy kiosków, ale prawda jest taka, że często udzielają
    różnych (czy wręcz sprzecznych) informacji.

    Proszę o sensowne odpowiedzi. Za odkrywcze pomysły w stylu "trzeba było
    uważać przy wypełnianiu wniosku" również podziękuję. :)