eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank blokuje wypowiedzi klientówmBank blokuje wypowiedzi klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 12 Jun 2011 08:20:18 +0200
    From: Adam <b...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110611-1, 2011-06-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 18
    Message-ID: <4df45a99$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.25.24
    X-Trace: 1307859609 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2487 178.42.25.24:1794
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:553903
    [ ukryj nagłówki ]

    Jestem ciekawy jakie jest Wasze zdanie na to, że mBank wycofał z blogu
    informację o opłatach kart debetowych i do tego z kilkuset negatywnymi
    komentarzami na ten temat. mEkipa pisała, że ważne są dla nich opinie
    klientów, a tu taki numer. Moim zdaniem blokowane są wypowiedzi, bo
    zaczęli odczuwać skutki swojej decyzji, i żeby dodatkowo inni się nie
    buntowali czytając te negatywne komentarze to wyczyścili blog. Świadczy
    to tylko o banku i podejściu do klientów. Jak za bardzo gadają to trzeba
    ich uciszyć konkretnie. Awaria to nie jest, bo widzę że tylko ten temat
    i wpisy zniknęły.
    Na tej grupie są na pewno przedstawiciele mBanku, więc napiszę tutaj to
    samo co na blogu - już złożyłem wniosek o konto w innym banku i zabieram
    kasę od Was. W życiu nie polecę konta u mBanku. Jak chcecie wyciągać
    kasę reklamując się wcześniej jako w pełni darmowy bank, to albo
    jesteście bardzo pazerni, albo macie kłopoty. Ale moim zdaniem kłopoty
    to dopiero będą. Przeniesienie się do innego banku to nie problem. I nie
    chodzi tu o 2PLN, tylko o zasady i podejście do klientów. Czyszcząc
    niewygodny dla siebie temat i komentarze na blogu jeszcze pogorszyliście
    sprawę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1