-
21. Data: 2003-11-13 12:26:43
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
On Thu, 13 Nov 2003 11:51:11 +0100, "fat101" <f...@p...onet.pl>
wrote:
>
>Użytkownik "Fajas" napisał w wiadomości
>
>[ciach]
>a klopoty z zakladaniem konta tez przechodzilem.
>
> Fajas
>>
>
>Taaa... I ja też trwało to ok. 4 m-cy... Też zagubiona umowa, później
>powtórka..
Oj, zaraz cię Markus ustawi :-)
--
Krzysiołek
-------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
krzysiołe...@b...pl
Wywal polskie literki z adresu!
-------------- Moje poglądy są mi dialektycznie obce -------
-
22. Data: 2003-11-13 12:47:31
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>
Użytkownik "Krzysiolek" napisał w wiadomości
>
> Oj, zaraz cię Markus ustawi :-)
Rzeczową argumentacją, czy "bankowym" bełkotem o niższej fazie rozwoju
klienta i niedostosowaniem klientów do obecnego systemu bankowego... Czytaj:
"Klient jest największym złem w prowadzeniu dobrego interesu". Rzeczowe
argumenty przyjmę i z nimi podyskutuję. Z bełkotem nie... Trochę mam
wspólnego z problemami, jakie ma mbank... Mam na myśli ilości danych do
"przetrawienia"...
Ja mogę dodać jeszcze jedno... Nie tak dawno były problemy (w starej wersji
softu "mbankowego"...) polegające na czasowej niemożności zalogowania się do
serwisu, do mchaty, skorzystania z mlinijki... Teraz tego już nie ma
(przynajmniej mnie to nie spotyka) - wyeliminowano, ale powstał kolejny -
"przetrawienie" całej masy operacji (policz 500.000 userów x ilość operacji
w układzie dziennym, tygodniowym, miesięcznym (podateczki,
odseteczki)....Stąd coraz częstsze przerwy konserwacyjne (w układzie
tygodniowym, że o końcu dekady, miesiąca nie wspomnę)...
Pozdrawiam
Marek
-
23. Data: 2003-11-13 13:37:25
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
Wed, 12 Nov 2003 22:27:47 +0100, w <qkdxy9t8v2ou.fmjiqzpae6z6$.dlg@40tude.net>,
Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(-a):
> Na szczęście pracują tam ludzie
> uprzejmi i postanowili pomóc Ci bo co im innego pozostało skoro klient nie
> czekając na uruchomienie konta wpłaca tam sobie pieniądze. Głupota czy
> bezmyślność?
Dziwne, zadaje mi się, że nawet to "zaleca" mLinka ("pieniądze może już Pan
wpłacać"). Czyżby więc mBank zachęcał do bezmyślnego i niewłaściwego
gospodarowania swoimi pieniędzmi?? Myślę, że w takim razie powinieneś to
zgłosić na Policji -- to jest ścigane. :>
-
24. Data: 2003-11-13 13:48:05
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
Thu, 13 Nov 2003 11:51:11 +0100, w <1...@8...210.86.2>, "fat101"
<f...@p...onet.pl> napisał(-a):
> Klient mbanku z trzyletnim stażem (zastanawiam się czy warto dalej brnąć...)
Przecież to jasne, że TO TWOJA WINA ;D.
-
25. Data: 2003-11-13 16:40:43
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>
> Klient mbanku z trzyletnim stażem (zastanawiam się czy warto dalej
brnąć...)
>
> Pozdrawiam
>
> Marek
Zawsze mozesz zrobic w tyl zwrot do Pekok S.A., a moze do Invest Bank, ja
bylem tam klientem i 1000 krotnie czuje sie lepiej jako klient mBanku.
Przy zalozeniu, ze korzystam jedynie z kanalu internetowego.
Fajas
-
26. Data: 2003-11-13 16:49:24
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>
Użytkownik "Fajas" napisał w wiadomości
[ciach]
> Zawsze mozesz zrobic w tyl zwrot do Pekok S.A., a moze do Invest Bank, ja
> bylem tam klientem i 1000 krotnie czuje sie lepiej jako klient mBanku.
Pisząc na grupy zawsze mam wrażenie, że czytający poprzedni post wywnioskuje
"coś" dla siebie!!! Ja tylko opisałem iedno zdarzenie "upierdliwe" dla
klienta tego banku i swoje wyjście jak się zabezpieczyć na przyszłość przed
podobnymi (i coraz częstszymi awariami tegoś banku)...
Mam wręcz pewność, że nie napisalem, że "wracam" do PEKAO S.A lub PEKAO BP,
a tym bardziej do INVEST BANKU... Sprawdź, Kolego.... I nie pisz na
przyszłość tego, co Twój poprzednik nie napisał i nie chciał napisać...
Prowokujesz bez sensu jużtylko akademicką dyskusję - ale na taką ze mną nie
licz....
Pozdrawiam
MarekN
PS. Szkoda, że nie korzystasz z "potężnej" sieci bankomatów własnego
banku....
-
27. Data: 2003-11-13 17:20:19
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>
Jak to się mówi - kto pierwszy ten lepszy. Ja zakładałem konto w mBanku
ponad dwa lata temu i nie narzekam.
Zastanów się lepiej co chcesz od banku - jeśli chcesz zakładać konta w kilka
minut i często rozmawiać z kimś z banku to pomyliłeś adresy - tak obsługa
jest w marmurach i za to się płaci.
Banki internetowe mają niższe koszty i dlatego nie masz tam jednego
pracownika na jednego klienta tylko jeden pracownik musi obsłużyć ich
tysiące czy dziesiątki tysięcy. Jeśli więc każdy zaczyna wydzwaniać, bo
tydzień temu złożył formularz i już chce działać to nie ma się co dziwić, że
zakładanie kont tyle trwa, odpowiadanie na telefony też zajmuje czas...
Ja zadzwoniłem i założyłem konto w kilka minut, później czekałem na
wszystko, podpisałem i odesłałem - trwało to długo ale czekałem cierpliwie i
doczekałem się. Od chwili założenia konta dzwoniłem kilka razy na mlinię i
nie miałem nigdy większych problemów (jak było zajęte dzwoniłem później).
pozdrawiam i życzę udanego bankowania (może jednak nie w mBanku)
Andrzej
-
28. Data: 2003-11-13 21:05:29
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: Krystek <k...@s...pl_>
sas napisał:
[ciach]
> Ten bank to jedna wielka pomyłka! Do tego stopnia nadużyli moje zaufanie i
> moją chęć ulokowania u nich pieniędzy, że również podjąłem decyzję o
> zamknięciu tam konta, którego tak naprawdę po dwóch miesiącach prawie
nie
> mam.
Jak można zamknąć coś, czego się nie ma? ;-)
-
29. Data: 2003-11-13 21:47:04
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: Paweł Kaczor <p...@e...com>
On Wed, 12 Nov 2003 21:10:17 +0000 (UTC), Witold Przygoda wrote:
> Aloha!
>
> Dla wszystkich "fanow" mBanku ostatni odcinek wiadomosci z krainy absurdu...
> inaczej tego nie potrafie ujac. I uwierzcie mi, ja chcialem miec konto
> w mBanku, bo bardzo mi sie podoba internetowy interfejs i obsluga, ale
> naprawde nie mam sily, zeby sie dalej uzerac z idiotycznymi procedurami
> i opieszaloscia w obsludze.
[...]
> Dzis zas obchodze dokladnie miesiac od wypelnienia internetowego formularza.
> Miesiac!!! A gdzie tam jeszcze do otrzymania karty, czy przeniesienia karty
> kredytowej z innego banku, tak jak planowalem!
Stary, TYLKO miesiąc. Moja żona czekała pół roku. A było to tak:
jakieś 2 lata temu postanowiła założyć sobie konto w mBanku. Wieć wypełniła
formularz na WWW mBanku i czekała na umowę. Umowa przyszła, wraz z
regulaminem. Po przeczytaniu kwitów coś się nam nie spodobało i podpisanej
umowy żona nie odesłała.
Mijały lata i miesiące...
Pół roku temu żona ponownie zapragnęła założyć konto w mBanku. Ponownie
wypełniła formularz. Wpisała aktualne dane, a że w międzyczasie zmieniliśmy
miejsce zamieszkania i wzięliśmy ślub, to... zaczeły się kłopoty.
Oddzwoniła tzw. mlinka twierdząca, że żona ma już konto w mBanku. Tak, to
sprzed 2 lat tyle że nieaktywne. I że w związku z tym wysyła do żony
jeszcze raz umowę do podpisania. Umowa przyszła kilka dni później lecz z
datą wsteczną z 2001 roku. Żona nie podpisała "trefnej" wg. nas umowy i
zadzwoniła na mLinię wyjaśniając, że to lekkie przegięcie. MLinka
stwierdziła, że może spokojowo podpisać, nic się nie stanie, żona się uparła
że nie ma mowy. mLinka skonsultowała się z kimś "mądrym" i stwierdziła, że
owszem można niejako wykasować stare konto ale żeby to zrobić musi
zautoryzować moją żonę. Wypytała o dane osobowe i... nie zgadzało się
nazwisko, stan cywilny i adres zamieszkania. No bo żona jeszcze wtedy była
narzeczoną. :) Nie zgadzały się też numery DO. Więc zautoryzować
się nic nie dało, a w związku z tym nie dało się zresetować konta.
Sprawa ciągnęła się jeszcze z tydzień, na szczęście nie pamiętam już tego
całego młyna. Konta do dziś nie udało nam się założyć. Po prostu opadły nam
ręce.
paczor
p.s. Mogłem przekręcić kolejność prób zresetowania konta, już nie pamiętam
czy napierw były próby z danymi osobowymi czy ta umowa z wsteczną datą.
--
----------------------------------------------------
-------------------
"A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--
-
30. Data: 2003-11-13 21:53:29
Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
Od: "Robert" <u...@o...pl>
s...@g...softwired.wfc,
Paweł Kaczor <p...@e...com>:
> niejako wykasować stare konto ale żeby to zrobić musi zautoryzować
> moją żonę.
w sumie sensownie
> Wypytała o dane osobowe i... nie zgadzało się nazwisko,
> stan cywilny i adres zamieszkania. No bo żona jeszcze wtedy była
> narzeczoną. :) Nie zgadzały się też numery DO. Więc zautoryzować
> się nic nie dało
No ale kogo za to winisz? Zona pownna byla podac dane zgodne z tamtym
formularzem, wtedy (byc moze ;)) wszystko byloby OK.
Wtedy mBank wiedzialby, ze ta sama osoba wycofuje wniosek, ktora go zlozyla,
bo w sumie o to chodzilo.
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta