  • Data: 2004-01-30 10:57:16
    Temat: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: "Wojciech Gałach" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie pisalem tu na temat mZdrajcy zasad, bo uwazam, ze to i tak nic nie da (po
    prostu zabieram swoje zabawi i ide do innej piaskownicy).
    Ale teraz zobaczylem na interi ich nowa reklame i po prostu szlak mnie trafia
    jak mozna byc tak obludnym ( cytat z reklamy ..."" bank który szanuje
    innych ....... zero prowizji przy przelewach""...).

    Teraz to ja na pewno sie wynosze i nie chodzi tu o pare srebnikow
    tylko o zaufanie a wlasna kase daje tylko tym do ktorych takowe mam.
    Pozdrawiam Wojtek