  • 11. Data: 2004-11-23 22:53:55
    Temat: Re: mBank - kilka pytan
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > mBank może wypowiedzieć Umowę w części dotyczącej rachunku, który nie
    > wykazuje przez okres ****trzech miesięcy**** żadnych obrotów, za
    > wyjątkiem okresowego dopisywania odsetek i ich wypłat a także gdy nie
    > dokonano wpłaty na ten rachunek przez okres 60 dni od dnia otwarcia
    > rachunku.

    czyli rozumiem,
    ze posiadajac miliony na ekoncie
    i nic nie wplacajac i nic wyplacajac moga zamknac konto?
    /ale oczywiscie "nie musza" :)

    trza wtedy raz na 3 miechy
    przelac jakis hajc np. z ekonta na emaxa i z powrotem?
    :)

  • 12. Data: 2004-11-24 00:40:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > nie bylo go;
    > /"na bank" :)
    >
    > jako dowod: posiadalem w tym czasie otwarte konto,
    > i przez prawie rok czasu nie wykonalem _zadnej_ operacji;
    >
    > /konta nie zlikwidowali;

    To żaden dowód ;-P
    tam pisze '_może_' a nie 'musi' albo 'likwiduje'

  • 13. Data: 2004-11-24 09:09:48
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > To żaden dowód ;-P
    > tam pisze '_może_' a nie 'musi' albo 'likwiduje'

    w sumie .....masz racje :)

  • 14. Data: 2004-11-24 17:51:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Nov 2004 23:49:50 +0100, "Q" <o...@g...gov.pl> wrote:

    >nie bylo go;
    >/"na bank" :)
    >
    >jako dowod: posiadalem w tym czasie otwarte konto,
    >i przez prawie rok czasu nie wykonalem _zadnej_ operacji;
    >
    >/konta nie zlikwidowali;
    To nie jest dowod ze nie bylo tego punktu, ktory ZEZWALA bankowi na
    zamkniecie konta. Zy-E-Zy-Wy-A-Ly-A ;)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!