  • Data: 2003-11-21 08:47:17
    Temat: mBank pobiera oplaty za niezrealizowane uslugi?
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    A tak bylo fajnie do tej pory, a tu chyba schodzi na psy...

    Na emaxie pojawilo mi sie obciazenie na 36 zl - zapewne za nowa
    karte do tego konta. Wszystko fajnie, gdyby nie jeden szczegol...

    W zwiazku z nowymi przepisami, bank przyslal mi umowe odnosnie
    nowo wystawianych kart - ktora wciaz lezy na moim biurku....

    Wiec albo pobiera oplate za nieistniejaca karte, albo wystawil
    mi karte bez umowy. Obydwie mozliwosci sa lekko mowiac... dziwne.

    Aha, rok temu obciazyli mnie za karte w pazdzieniku - a dostalem ja
    w grudniu po awanturze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org