  • 11. Data: 2009-01-09 08:42:52
    Temat: Re: mBank - podwyzka odnowienia limitu mbiznes
    Od: Marcin Gryga <m...@g...net>

    Piotr Gralak pisze:

    > to znaczy co zrobili? prowizja 1% dla indywidualnych jest od zawsze
    >
    > PG

    Jeżeli masz KK Visa Gold to wtedy było 0%

    Pzdr.

  • 12. Data: 2009-01-09 18:07:49
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    On 8 Sty, 14:28, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > mBank podniosl oplate za odnowienie limitu kredytowego
    > dla firm z 0% na 1% :(
    >
    > a.

    a kiedy ma miejsce odnowienie limitu ?

  • 13. Data: 2009-01-09 18:28:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl> wrote:

    > a kiedy ma miejsce odnowienie limitu ?

    Co rok, pierwszy raz po 12 miesiacach od uzyskaniu limitu. Aby nie nastapilo
    odnowienie trzeba wypowiedziec umowe 30 dni przed tym terminem.

    a.

  • 14. Data: 2009-01-15 13:32:49
    Od: bucz <R...@t...pbz_ROT13>

    Wemif pisze:
    > mBank podniosl oplate za odnowienie limitu kredytowego
    > dla firm z 0% na 1% :(

    nie zabardzo rozumiem co zonacza "odnowienie limitu kredytowego"
    czy z praktycznego punktu widzenia dziala to tak ze jesli w chwili
    obecnej moge miec debet na koncie firmowym na 10000zl to 15 lutego
    skasuja mi z konta 100zl tylko za to ze mam taka mozliwosc i tak co rok?

    --
    Bucz
    "Get to know the system, find his weaknesses and then break it!"

  • 15. Data: 2009-01-15 13:48:16
    Od: Marcin Gryga <m...@g...net>

    bucz pisze:

> [...]
    > obecnej moge miec debet na koncie firmowym na 10000zl to 15 lutego
    > skasuja mi z konta 100zl tylko za to ze mam taka mozliwosc i tak co rok?

    Tak.

    Pzdr.

  • 16. Data: 2009-01-15 14:42:01
    Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>

    > Tak.

    czy w takim razie jest w mbanku opcja likwidacji debetu?

    --
    Bucz
    "Firefox3 - waft of fresh"

  • 17. Data: 2009-01-15 15:01:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gryga" <m...@g...net> napisał w wiadomości

    > Tak.

    jak się to ma do karty kredytowej? bo mam w mbanku darmową ale jak jest
    jakaś opłata to od razu oddaję im

  • 18. Data: 2009-01-15 15:42:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bucz <R...@t...pbz_rot13> wrote:

    > czy w takim razie jest w mbanku opcja likwidacji debetu?

    Oczywiscie. Trzeba wypowiedzec, chyba 30 dni przed, ale nie jestem pewien,
    nie mam umowy przed sobą.

    a.

  • 19. Data: 2009-01-15 15:43:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    > jak się to ma do karty kredytowej? bo mam w mbanku darmową ale jak jest
    > jakaś opłata to od razu oddaję im

    Nijak. Debet i karta kredytowa to dwie zupełnie niezależne usługi.

    a.

  • 20. Data: 2009-01-16 08:53:52
    Od: Marcin Gryga <m...@g...net>

    Wemif pisze:

    > Nijak. Debet i karta kredytowa to dwie zupełnie niezależne usługi.
    >
    > a.

    Nieprawda.

    Miałem golda i byłem zwolniony z opłaty za limit w koncie.
    Było to już jakiś czas temu, później zrezygnowałem i KK i oczywiście
    dowalili mi opłatę.

    Pzdr.