    From: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>
    Subject: [mBank - pół żartem] tytuł i częstotliwość przelewów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sender: Kucing <>
    Date: Tue, 24 Feb 2009 09:35:41 +0100

    Temat proszę potraktować z przymrużeniem oka.

    Syn znajomego powiedział mi ostatnio o "zabawie" jaką uskutecznia młodzież
    (pełnoletnia) za pośrednictwem mBanku. Przelewają sobie małe kwoty na konta
    (powiedzmy, że 1 zł) a w tytule przelewu piszą coś w rodzaju "Wpadnij jutro
    do mnie na piwo o 17oo". Odbiorca przelewu odsyła tę kwotę pisząc "O 17oo
    nie mogę, ale mogę być o 16oo. OK?". Itp. Jak wiadomo przelewy są
    bezpłatne, potwierdzenia przychodzą SMSami (bezpłatne, w przeciwieństwie do
    haseł jednorazowych, za które się płaci przy zamawianiu nowych list), więc
    zabawa jest za free.

    W związku z tym zainteresowała mnie polityka mBanku. Takie przelewy to
    przecież dla nich realna strata (obciążenie systemu, zużycie sprzętu,
    konieczność archiwizowania zaksięgowanych operacji itp.). Czy są w mBanku
    jakieś ograniczenia odnośnie wysokości przelewu, liczby przelewów
    wykonanych w ciągu doby oraz tego, co można wpisać w tytule przelewu? (Czy
    np. przeszedł by przelew, który miałby w tytule "ch* ci w du*"?)

    Jak napisałem na początku temat nie jest bardzo ważny, raczej
    humorystyczny, ale pytam z czystej ciekawości. Jak uważacie?

    --
    - Kucing -