  • Data: 2008-11-03 10:54:11
    Temat: mBank - przelewy wewnętrzne w weekend
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ustawiłem dwa przelewy na 1 listopada na konta obce w mBanku. Jak
    sprawdzałem historię w 1 i 2 (sobota, niedziela), to operacji tych nie było:
    - ani w operacjach zaplanowanych
    - ani w historii operacji
    Zacząłem mieć wątpliwości, czy w ogóle zaplanowałem te przelewy...
    Dzisiaj patrzę i są w historii:
    data operacji 1 listopad, data księgowania 3 listopad

    Teraz się zastanawiam jak to jest z przelewami wykonywanymi w mBanku na inne
    konta w mBanku w weekend lub święta:
    kiedy schodzą z konta (pomniejszają saldo)?
    kiedy dochodzą do odbiorcy?
    Nie są online'owe?

    Wydaje mi się, że saldo miałem już pomniejszone mimo braku operacji w
    historii (tylko blokady jak rozumiem).

    Pozdrawiam.