eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 21. Data: 2002-11-26 08:53:50
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja tam wole, jesli banki (i nie tylko one) przysylaja mi wylacznie
    > zamowione rzeczy.

    Dlatego, zeby to rozwiazac - powinni zrobic cos a/la konta VIPowskie -
    jak akwaruium w Multi.
    Dla tych, ktorzy lubia byc doceniani ;)



  • 22. Data: 2002-11-27 14:49:46
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    news:artk5q$p4i$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    > najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    > jest pan zadowolny z naszych uslug itp.

    Wlasnie to mialem na mysli !!! W zasadzie chodzi o sprytne stwarzanie
    pozoru glebszego zainteresowania klientem, trudno wymagac, zeby od razu
    proponowali kazdemu uslugi private banking :-))) Krotka rozmowa + np.
    upominek lub np. propozycja przedluzenia eKarty za darmo moze zdzialac
    cuda i wplynac na bardzo korzystna relacje banku z klientami. Osoba
    obdzwaniajaca klientow moglaby przy okazji sprzedawac jakis nowy produkt
    na preferencyjnych warunkach.


    /ciach.../

    > Jako, ze lojalnosc
    > w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    > kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    > rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    > lojalnosci klientow.


    Madrze gadasz, Amra. Moze powinienes pracowac w marketingu ?


    /ciach.../

    > jak widac w przypadku WS - byc moze jeden glupi telefon od mLinki
    > moglby spowodowac zatrzymanie jego kasy w banku.

    Z przyczyn niezaleznych i tak bym ja pewnie wycofal wczesniej czy pozniej
    :-( ...fakt faktem, ze mBank nie kojarzy mi sie juz tak dobrze, co bedzie
    rzutowac na moje decyzje w przyszlosci.


    > Po to wdrazali ponoc CRMa, zeby nad tym zapanowac ;)
    > Jesli sobie przyjmiemy, ze ok 10% to klienci z "gotowka", to i tak
    > jest to 30 tysiecy osob. W sumie nie jest to duzo - zwazywszy na ilosc
    > zakladanych kont - ktore mLinki obsluguja.

    Otoz to.

    >
    > I co ciekawe - w dzialaniach mBanku widac poczatki tych dzialan - np
    > ostatnie mailach dot. lokat antypodatkowych. No ale autor tego watku
    > chyba nie o takich dzialaniach myslal? :)

    Dostalem ostatnio tego maila :-) Rzeczywiscie, zaczynaja cos robic - choc
    oczywiscie myslalem o dzialanach nieco bardziej spersonalizowanych.

    > Jednym slowem takim klientem bedzie zainteresowany Lukasiewicz z
    > Lukasa. a mBank - chocicaz to koszty mBank powinien jednak popracowac
    > nad VIPami - cokolwiek to by znaczylo - nawet odeslanie takiego
    > klienta do Multi.

    Moze mBank zalozyl, ze z przecietnym klientem zakladajacym 12-miesieczna
    lokate bedzie spokoj przez rok i nie trzeba go specjalnie dopieszczac ?
    :-) Nie mozna zakladac, ze lokata nie zostanie zerwana, szczegolnie jesli
    kapitalizacja jest kwartalna, a kary za zerwanie - stosunkowo
    niewysokie...

    W.


  • 23. Data: 2002-11-27 15:00:38
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Xns92D3A108CEBCDWWZARC79634AGGGA@212.85.112.42, Wojciech
    Skrzypinski wrote:

    > > I co ciekawe - w dzialaniach mBanku widac poczatki tych dzialan - np
    > > ostatnie mailach dot. lokat antypodatkowych. No ale autor tego watku
    > > chyba nie o takich dzialaniach myslal? :)
    >
    > Dostalem ostatnio tego maila :-) Rzeczywiscie, zaczynaja cos robic -
    > choc oczywiscie myslalem o dzialanach nieco bardziej
    > spersonalizowanych.

    Przecież właśnie ta informacja była spersonalizowana, bo rozesłali ją o ile
    wiem tylko do tych, którym niedługo upływał termin lokat antypodatkowcy.



  • 24. Data: 2002-11-29 12:41:30
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    > Portfele od mBanku są markowe: Wittchen.

    Witam, dalczego nie dostałem od mBanku portfela?
    pozdrawiam
    Tomasz Nowak
    --
    Whose cruel idea was it to put the 's' in lisp?



  • 25. Data: 2002-11-30 14:32:16
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    >>"kontrolnego telefonu"?
    >>Co lub kogo miałby bank kontrolować?
    >>Ciebie? nie rozumiem
    >
    >
    > Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    > najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    > jest pan zadowolny z naszych uslug itp.
    >
    > Ale jako, ze BRE w detalu masowym to dopiero od niedawna, to takie
    > fanaberie raczej nie sa wliczone w koszta. Co tam po zadowoleniu
    > klientow...
    >
    > I tak widza li tylko skutki, a nie to, ze statystycznie (w bankach
    > tradycyjnych 18% nosi sie z zamiarem jego zmiany). Jako, ze lojalnosc
    > w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    > kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    > rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    > lojalnosci klientow.
    Amra, to zdaje sie Ty pisałeś o tym, zę problemem banków internetowych
    jest to, że ich klienci _potrafią_liczyć_(przynajmniej średnio ta
    umiejętność w porównaniu do klientów marmurkowych wypada lepiej).
    A to oznacza, ze takie telefony bez sensu mogą nie odnieść skutku. Co
    innego gdyby z ichniego CRM-u wyszlo, że np. temu klientowi można wydać
    KK bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń. Albo ten dużo kupuje to można
    mu obniżyć opłatę za wydnie karty albo temu zaproponować "płacę z
    mBankiem" i w zamian za cyrograf na 2 lata sfinansować telefon albo....

    > Ale nasze banki.... slyszal ktos, zeby banki chwalily sie, ze badaja
    > poziom zadwoloenie klientow z ich uslug??? Ciekawe ktore to robia. ;)
    > Bo na rynku - a i owszem takie badania pokazuja sie (w ostatnim wygral
    > Lukas), to jednak widzac po licznych narzekaniach duzo sobie z tego
    > nie robia.
    >
    > jak widac w przypadku WS - byc moze jeden glupi telefon od mLinki
    > moglby spowodowac zatrzymanie jego kasy w banku.
    Tak ? A mi się wydaje, że niepognieciona przesyłka z pinem.

    >
    KJ

    [...]


  • 26. Data: 2002-11-30 16:03:16
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asamqf$6vi$2@news.tpi.pl, Tomasz Nowak wrote:
    > > Portfele od mBanku są markowe: Wittchen.
    >
    > Witam, dalczego nie dostałem od mBanku portfela?
    > pozdrawiam

    Nie wiem jak bylo w Twoim przypadku, ale ja np. nie dostalem poczatkowo
    dlatego, ze nie zezwolilem na przetwarzanie danych dla celow itd.

    Jak juz zezwolilem, na drugi dzien byl portfelik w skrzynce :)

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1