eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej › mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
  • Data: 2008-07-27 12:47:21
    Temat: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
    Od: Bankokształciuch <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie otrzymałem duplikat karty kredytowej Visa Classic z chipem.
    Doszła do mnie chociaż w adresie było błędne miasto (pewnie dlatego że
    kod się zgadzał), mimo że w adresie do korespondencji jest wpisane
    dobre. BTW: mLinka nie chciała przyjąć zgłoszenia w tej sprawie, ale w
    końcu przyjęła.

    Nie jednak z tym mam problem. Chodzi o to, że nowa karta kredytowa ma
    znacznie krótszy pasek z miejscem na podpis. W sumie nie było by w tym
    nic dziwnego, moge się podpisać inaczej, krócej, ale... we wniosku o
    kartę składa się wzór podpisu, który powinien się znaleźć na karcie i
    którego zgodność jest weryfikowana w przypadku ew. reklamacji
    transakcji w banku. I tu następuje problem, gdyż ja nie jestem w
    stanie zmieścić na nowym pasku podpisu, który byłby zgodny ze wzorcem
    jaki złożyłem na wniosku, ponieważ we wzorcu podpisywałem się pełnym
    imieniem i nazwiskiem, a teraz ledwo jestem w stanie wpisać samo
    nazwisko. Jedynym wyjściem, jaki poradziła mi mLinka jest zmiana wzoru
    podpisu w mBanku, która to "przyjemność" kosztuje 20PLN.

    Dlaczego jednak z winy banku muszę ponosić taki dodatkowy koszt, to
    przecież bank zmienił wzór karty nie dbając o to, czy ktoś ma długi
    podpis, czy krótki.

    Czy możecie coś poradzić? Reklamować kartę?

    Chciałem też Was zapytać o opinię dot. jakości tych nowych kart
    chipowych... czy one też tak szybko się zużywają jak te bez chipa?
    Moja bez chipa prztrwała zaledwie pół roku (stąd duplikat), bo cały
    pasek z podpisem się dosłownie starł, podobnie zresztą jak posrebrzany
    numer karty, zdjęcie wyblakło, a muszę powiedzieć, że dbałem o kartę
    jak tylko mogłem najlepiej i karta nie była jakoś przespecjalnie
    używana. Swoją drogą też nieźle bank sobie pogrywa, wydając kartę o
    dyskusyjnej jakości na 3 lata, każąc sobie płacić 15PLN za duplikat,
    który niestety trzeba zrobić ze względy na niską jakość wytwarzanych
    kart.

    --
    Bankokształciuch