  • 21. Data: 2009-01-10 05:26:48
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Multibank ostatnio sprzedaje telefony w placówkach... Żenada IMO

    To chyba raczej jakiś ajent sobie dorabia, bo pierwsze słyszę, aby Multibank
    coś takiego robił.

  • 22. Data: 2009-01-10 05:38:28
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Na wstępie prośba. Możesz zacząć cytować jakoś po ludzku? Względnie
    zapoznać się z jakimś prawdziwym czytnikiem?
    ----------------
    Niestety nie mogę - przy Twoich listach outlook nie wstawia mi ">" przy
    odpowiedzi.

    Tematem były nowinki a nie ich wyniki, więc bądź łaskaw trzymać się
    tematu. Poza tym możesz mi napisać, który to bank, przed mbankiem, miał
    np w ofercie zakup ubezpieczenia OC przez klienta z poziomu www?
    ----------------
    Nie mogę też wskazać drugiego banku na "m", z czerwonymi barwami, bez
    placówek i z delfinem na karcie. Kurczę... rzeczywiście mBank prekursor.

    > Wpłatomaty to koszty dla banku. I to znaczne. Tak znaczne, że zaczęto
    > je likwidować w miastach nawet rzędu 100-150 tys. mieszkańców.

    Idąc za Twoją zabójczą dedukcją to mam pytanie. Po co je w ogóle
    wprowadzali? Nie mają co z pieniędzmi robić czy może ktoś im kazał?
    -------------------
    Ale już to tłumaczyłem. Sytuacja 5 lat temu była inna niż teraz w materii
    możliwości wpłaty do mBanku gotówki.

    Skoro klient ma w banku X darmowe przelewy to po co mu w takim razie
    mBank?
    ------------------
    Makler, SFI, OC, AC, telefon... kto go tam wie - wiele jest powodów. Dla
    mnie stabilność i nadal całkiem niezłe oprocentowanie.

  • 23. Data: 2009-01-10 08:44:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > To chyba raczej jakiś ajent sobie dorabia, bo pierwsze słyszę, aby Multibank
    > coś takiego robił.

    Informacja o tym była nawet w biuletynie Aquariusa (czy jak tam to sie
    nazywa), który przysłali mi do domu. I faktycznie jak przechodziłem koło
    placówki to na szybie były jakieś reklamy "super prestiżowych telefonów".

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-01-10 09:07:52
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Informacja o tym była nawet w biuletynie Aquariusa (czy jak tam to sie
    > nazywa), który przysłali mi do domu. I faktycznie jak przechodziłem koło
    > placówki to na szybie były jakieś reklamy "super prestiżowych telefonów".

    Ach! Już wiem w czym rzecz - chodzi o bonifikatę na Samsunga, ale to nie
    Multi sprzedaje, ale sklepy z nim związane. W wielu bankach, gdy płacisz
    bezpośrednim transferem z konta masz zniżki (w mB nazywa się to mtransferem,
    ale coś takiego ma też Lukas, bz wbk, inteligo itd.).

  • 25. Data: 2009-01-10 10:19:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Łomatko :DDD

    Kubek dostałeś ostatnio od BRE czy jakąs darmową kartę, że go tak usilnie
    bronisz? Uważasz, że Twoja obrona temu bankowi w czymś pomoże? Przeczytaj z
    dystansem swoje argumenty i zastanów się czy byś je wypisał jeszcze raz...
    :-)))

    marekz

  • 26. Data: 2009-01-10 15:19:55
    Od: k...@o...pl

    On 10 Sty, 06:38, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > Makler, SFI, OC, AC, telefon... kto go tam wie - wiele jest powodów. Dla
    > mnie stabilność i nadal całkiem niezłe oprocentowanie.

    Owszem ale jest ryzyko, że klient który z braku wpłatomatów założył
    sobie bezpłatne konto z bezpłatnymi przelewami w innym banku, to
    stwierdzi, że właściwie ten bank mu starcza. konta w mBanku co prawda
    nie zamknie bo po co skoro darmowe, może też będzie korzystał a
    maklera i sfi...ale tak czy siak dla mbanku bedzie to strata.

    BTW. jakie zyski ma mBank z SFI? dostaje prowizję za każdego
    pozyskanego klienta od funduszy?

  • 27. Data: 2009-01-10 20:09:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 10 Jan 2009 07:19:55 -0800 (PST)
    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > nie zamknie bo po co skoro darmowe, może też będzie korzystał a
    > maklera i sfi...ale tak czy siak dla mbanku bedzie to strata.

    Ot choćby przykład mojego kolegi, który opowiedział mi o wpłatomacie
    mbanku. Dzisiaj go spotkałem i poprosił mnie abym znalazł mu inny bank
    - zwyczajnie ma dosyć tej amatorki, jak to określił. Wymagania ma
    skromne, bo chce wpłacić bez problemu kasę i zrobić kilka przelewów w
    miesiącu, doładować komórkę. Ot przykład klienta, który rezygnuje przez
    wpłatomat, żywy przykład a nie dywagacje przy monitorze.

    > BTW. jakie zyski ma mBank z SFI? dostaje prowizję za każdego
    > pozyskanego klienta od funduszy?

    Pewnie jakaś prowizja.

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-01-10 20:16:31
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    On Sat, 10 Jan 2009 07:19:55 -0800 (PST)
    [...]
[...]

    ~~~~~~~~

    Ja dzisiaj tradycyjnie zapomnialem ekotorby kiedy przyjechalem do reala.
    Wszedlem, przypomnialem sobie i wyszedlem a nastepnie pojechalem do
    lokalnego mniejszego supermarketu, gdzie przy kasie sa torb foliowe za
    darmo. No i zostawilem 150 zeta w lokalnym sklepie a nie w realu, ale czy
    real od tego upadnie...?

  • 29. Data: 2009-01-10 21:21:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 21:16, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > lokalnego mniejszego supermarketu, gdzie przy kasie sa torb foliowe za
    > darmo. No i zostawilem 150 zeta w lokalnym sklepie a nie w realu, ale czy

    Ja też z tego powodu przestałem odwiedzać Real, a zatem jest nas już
    dwóch ;-)

  • 30. Data: 2009-01-10 21:49:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Ja też z tego powodu przestałem odwiedzać Real, a zatem jest nas już
    > dwóch ;-)

    Nie, nie, ja jestem trzeci. ;-)

    marekz