  • 31. Data: 2009-01-10 22:54:46
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: k...@o...pl

    On 10 Sty, 22:49, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie, nie, ja jestem trzeci. ;-)

    hm..to może dlatego od jakiegoś czasu takie koszmarne tłumy są w
    Auchanie..bo tam torby jeszcze po staremu.

  • 32. Data: 2009-01-11 07:53:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 10 Jan 2009 21:16:31 +0100
    "ygreko" <...@...com> wrote:

    > Ja dzisiaj tradycyjnie zapomnialem ekotorby kiedy przyjechalem do
    > reala. Wszedlem, przypomnialem sobie i wyszedlem a nastepnie
    > pojechalem do lokalnego mniejszego supermarketu, gdzie przy kasie sa
    > torb foliowe za darmo. No i zostawilem 150 zeta w lokalnym sklepie a
    > nie w realu, ale czy real od tego upadnie...?

    Być może nie, ale często gęsto od takich prostych przypadków właśnie
    zaczynają się kłopoty. Mój kolega już na pewno o mBanku raczej dobrze
    się nie wypowie, tudzież nie poleci komuś tego rozwiązania bankowego.

    Xenocide

  • 33. Data: 2009-01-11 22:28:43
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    ygreko wrote:

> [...]
    > lokalnego mniejszego supermarketu, gdzie przy kasie sa torb foliowe za
    > darmo. No i zostawilem 150 zeta w lokalnym sklepie a nie w realu, ale

    Hehe, ciekawe, czy na tym zaoszczędziłeś :-P
    Ludzie potrafią całe miasto zjeździć, wypalając benzynę, żeby
    zaoszczędzić dosłownie parę groszy. Człowiek to bardzo nielogiczne
    zwierze :-)

    A, że te torby to czasami niezła hucpa, to już inna sprawa.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 34. Data: 2009-01-11 23:00:54
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Schliesky" <t...@m...pl> wrote in message
    > Hehe, ciekawe, czy na tym zaoszczędziłeś :-P
    > Ludzie potrafią całe miasto zjeździć, wypalając benzynę, żeby zaoszczędzić
    > dosłownie parę groszy. Człowiek to bardzo nielogiczne zwierze :-)

    Celem nie bylo zaoszczedzenie, tylko zakupy. Niezaleznie od kwoty za torbe,
    po prostu nie podoba mi sie podejscie pt. "nie dajemy toreb, bo jestesmy
    ekologiczni" bo ta ekologia w ich wykonaniu to bzdura. Po prostu zwiekszaja
    sobie margines zysku.

    Z ekologia ma cos wiecej wspolnego Leclerc, ktory sprzedaje torbe za ,99 i
    twierdzi, ze bedzie ja wymienial za free zawsze, jak sie zniszczy.
    Oczywiscie pewnie taka bezplatna wymiana wymaga pokazania paragonow za
    ostatnie 30 dni na kwote x ;), ale tu przynajmniej widac cos wiecej niz
    tylko chec zmniejszenia sobie kosztow tlumaczona "ekologia".

    Benzyny nie wypalilem wiecej, bo wracalem skads i real byl po drodze, po
    prostu pojechalem do domu i po drodze wpadlem do drugiego sklepu. ot i tyle.

    > A, że te torby to czasami niezła hucpa, to już inna sprawa.

    No.

  • 35. Data: 2009-01-12 10:39:35
    Od: "Bromsky" <b...@p...onet.pl_NOSPAM>

> [...]
    > ostatnie 30 dni na kwote x ;), ale tu przynajmniej widac cos wiecej niz
    > tylko chec zmniejszenia sobie kosztow tlumaczona "ekologia".

    Leclerc wymienia torby bez pytania i beż żadnych dodatkowych papierów. Za
    darmo.

    pozdrawiam,
    bromsky