  • 11. Data: 2012-09-13 21:13:57
    Temat: Re: mBank ujawnił tajemnicę bankową
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    perian wrote:

    > No przecież on ma VP, to musi być ręcznie :P

    i buziaczek ze szminki od seksownej pani z infolinii.
    Przeciez to VIP.

  • 12. Data: 2012-09-13 21:40:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2012 19:42:41 +0200, osa wrote:

    > Dostałeś kiedyś jakieś dokumenty z banku inne niż wyciąg z rachunku?

    Tak. Idź ochłoń.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2012-09-13 21:47:22
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-13 21:13, witek pisze:

    > i buziaczek ze szminki od seksownej pani z infolinii.
    > Przeciez to VIP.

    Czuję się wyróżniony. Nie wiedziałem że posiadanie jakiejkolwiek karty w
    mBanku daje status VIPa. Całe życie się człowiek uczy...

  • 14. Data: 2012-09-13 21:49:07
    Od: osa <w...@p...fm>

  • 15. Data: 2012-09-13 21:49:21
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Tak. Idź ochłoń.

    No to skąd zdziwienie, że dokumenty były wysłane nie przez automat,
    tylko przez pracownika?

  • 16. Data: 2012-09-13 21:56:08
    Od: osa <w...@p...fm>

    > a szkoda.

    > ty najwyrazniej nie.

    Skąd takie ciekawe wnoski?

    > no straszne.
    > jakby tam bylo widac rachunek za dmuchaną lalę to może bym się przejął.

    Z takimi problemami to chyba nie na tę grupę.

    > zwykle wlasnie jest tak, ze najmniejszy kundel najglosniej szczeka.

    Widzę że merytorycznych argumentów nie masz...

    Dziwię się tylko, że ujawnienie tajemnicy bankowej jest dla was
    nieistotne, no ale widać chyba za stary już jestem i mam niedzisiejsze
    spojrzenie na pojęcie tajemnicy bankowej.

  • 17. Data: 2012-09-13 22:37:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 19:42:41 +0200, osa napisał(a):

    > Dostałeś kiedyś jakieś dokumenty z banku inne niż wyciąg z rachunku?

    W odróżnieniu od Ciebie zestawiałem maszyny które takie mailingi robią.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2012-09-13 22:38:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 19:40:49 +0200, osa napisał(a):

    > Pakowane nie, przygotowywane do pakowania tak, bo są opieczętowane i
    > parafowane przez człowieka. Chyba, że są w mbanku też maszyny biją
    > pieczątki - jeśli tak to mądre maszyny, bo każda pieczątka pod innym
    > kątem i z inną siłą nacisku...

    A zdziwiłbyś się :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 19. Data: 2012-09-13 22:58:48
    Od: osa <w...@p...fm>

    > W odróżnieniu od Ciebie zestawiałem maszyny które takie mailingi robią.

    To wybacz, nie wiedziałem, że są maszyny które podpisują długopisem
    dokumenty i przybijają pieczątki...

  • 20. Data: 2012-09-13 22:59:29
    Od: osa <w...@p...fm>

    > A zdziwiłbyś się :D