  • 21. Data: 2012-09-13 23:46:28
    Temat: Re: mBank ujawnił tajemnicę bankową
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 22:58:48 +0200, osa napisał(a):

    > To wybacz, nie wiedziałem, że są maszyny które podpisują długopisem
    > dokumenty i przybijają pieczątki...

    Cóż, mało widziałeś.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 22. Data: 2012-09-14 00:02:47
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Cóż, mało widziałeś.

    Jakoś nigdy nie marzyłem o kontakcie z maszynami pakującymi listy.

    No ale zakładając, że maszyna wydrukowała, podpisała i opieczętowała
    dokumenty, to chyba robi to zawsze wg. zaprogramowanego schematu. Do tej
    dokumenty były układane prawidłowo i nagle maszynka stwierdziła, że
    sobie je pomiesza, bo taki ma humor? Jeśli maszynka pakuje dokumenty w
    kolejności losowej programista powinien zmienić zawód, bo chyba minął
    się z powołaniem...

  • 23. Data: 2012-09-14 04:43:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    osa wrote:

> [...]
    > sobie je pomiesza, bo taki ma humor? Jeśli maszynka pakuje dokumenty w
    > kolejności losowej programista powinien zmienić zawód, bo chyba minął

    szybciej i prosciej rozwiazesz swoj problem jak pojdziesz do psychologa.

    Zwykle najwieksze wymagania maja ci co maja puste kieszenie. Buduja tym
    swoje ego.

  • 24. Data: 2012-09-14 06:28:45
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-14 04:43, witek pisze:
    > szybciej i prosciej rozwiazesz swoj problem jak pojdziesz do psychologa.

    ale o co ci chodzi? bank przy każdej możliwości pokaże ci gdzie twoje
    miejsce (przytaczając odpowiedni paragraf)

    > Zwykle najwieksze wymagania maja ci co maja puste kieszenie. Buduja tym
    > swoje ego.

    wkurwia mnie takie pierdolenie, domagasz się swego to jesteś oszust,
    wariat, furiat itd itd...; masz grzecznie siedzieć i płacić podatki (w
    wielu formach); bank ma zasrany obowiązek chronić takie dane,
    szczególnie że po nich łatwo można wywnioskować dochód adresata! Może u
    ciebie wszyscy tyle zarabiają, a gdzie indziej bida aż piszczy i tych co
    na pewno kradną (bo skąd niby mieli by mieć pieniądze żeby mieć taką KK)
    też trzeba okraść....
    Wczoraj byłem w pzu, babka (pewnie z twoim charakterem) robiła mi
    problemy w zmianie miejsca do korespondencji dla jednego pojazdu - bo w
    dowodzie wpisany jako pierwszy właściciel jest inna osoba i wysyłamy
    tylko do niej. Tak bo tak i do Pana nie wyślemy. Dopiero po wizycie u
    kierownika oddziału i upieraniu się że jak już zmarnowałem czas i do
    nich dotarłem to chociaż napiszę pismo z prośbą o wyjaśnienie na jakiej
    podstawie prawnej nie chcą przesłać na mój adres blankietu ubezpieczenia
    sprawę udało się załatwić (cały problem polegał na tym że jestem
    współwłaścicielem przyczepy wpisany jako drugi w DR, a pierwszy wyjechał
    za granicę i nie mam zamiaru męczyć go o zmianę adresu do korespondencji)

    Lukasz

  • 25. Data: 2012-09-14 07:01:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 14:13:10 -0500, witek napisał(a):

    > zwykle wlasnie jest tak, ze najmniejszy kundel najglosniej szczeka.

    Zgadza się, hałasu to ty sporo robisz.

    AK

  • 26. Data: 2012-09-14 18:42:35
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-14 06:28, dddddd pisze:
    > wkurwia mnie takie pierdolenie, domagasz się swego to jesteś oszust,
    > wariat, furiat itd itd...; masz grzecznie siedzieć i płacić podatki (w
    > wielu formach); bank ma zasrany obowiązek chronić takie dane,

    Fajnie, że jest jeszcze ktoś, kto wymaga zachowania tajemnicy bankowej /
    tajemnicy korespondencji przez banki.

> [...]
    > ciebie wszyscy tyle zarabiają, a gdzie indziej bida aż piszczy i tych co
    > na pewno kradną (bo skąd niby mieli by mieć pieniądze żeby mieć taką KK)

    Nawet nie koniecznie dochód, co potencjalny dochód, bo mbank daje karty
    bez żadnych zaświadczeń - ode mnie nie chciał dotąd żadnego papierka. No
    ale - tak jak piszesz - jak ktoś sobie za dużo pomyśli to może być
    niefajnie.

    > Wczoraj byłem w pzu, (...) cały problem polegał na tym że jestem
    > współwłaścicielem przyczepy wpisany jako drugi w DR, a pierwszy wyjechał

    A de facto to oboje jesteście współwłaścicielami. Przyczepa nie ma
    właściciela, ale tego chyba większość społeczeństwa nie ogarnia więc
    funkcjonuje pojęcie właściciela i współwłaściela tej samej rzeczy.

    Nie będę już ciągnął tego wątku. Napiszę tylko, że dziwi mnie ten atak
    na tej grupie. Do tej pory było tu raczej spokojnie i bez wycieczek
    osobistych. Ale widać wg części czytelników linczować należy bank, który
    nie wyczaruje sesji Elixiru w sobotę aby przelać środki z zakończonej w
    tym dniu lokaty. A to, że dane klientów nie są chronione im już nie
    przeszkadza.

  • 27. Data: 2012-09-17 22:43:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Sep 2012 18:42:35 +0200, osa napisał(a):

    > A to, że dane klientów nie są chronione im już nie przeszkadza.

    Nadrabiam grupowe zaległości i aż sam się sobie dziwię, że to wyszukałem
    i piszę:
    Jeszcze słówko w sprawie tych "dane klientów" czyli jak rozumiem
    nieszczęsnego "A Platinium"? Czy może chodzi o to, że kopertę
    zaadresowano do Ciebie?

    ---
    Dz.U. 2002 nr 72 poz. 665
    Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 13 maja
    2002 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo bankowe.

    Art. 105.

    5. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z ujawnienia
    tajemnicy bankowej i wykorzystania jej niezgodnie z przeznaczeniem.
    ---

    Skoro twierdzisz, że nastąpiło naruszenie tajemnicy bankowej, to nic Ci
    nie pozostaje innego, jak wykazać owe szkody wynikające z ujawnienia i
    wykorzystania niezgodnie z przeznaczeniem owego "A Platinium" :D

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-09-17 23:05:16
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-17 22:43, xbartx pisze:

> [...]
    > Jeszcze słówko w sprawie tych "dane klientów" czyli jak rozumiem
    > nieszczęsnego "A Platinium"? Czy może chodzi o to, że kopertę

    Ciemno już za oknem więc przepiszę całość widoczną pod adresem:

    korzystanie z karty kredytowej mBanku
    A PLATINUM

    czyli jasna informacja z jakiego produktu banku korzystam. Czy to są
    dane jawne i normalną praktyką jest podawanie ich do publicznej
    wiadomości? Nie wiedziałem...

> [...]
    > nie pozostaje innego, jak wykazać owe szkody wynikające z ujawnienia i
    > wykorzystania niezgodnie z przeznaczeniem owego "A Platinium" :D

    Jeśli wystąpi szkoda na pewno oprócz banku dowie się o tym KNF. Na razie
    złożyłem reklamację w związku z ujawnieniem tajemnicy bankowej i czekam
    na wyjaśnienia banku.

    Naprawdę przeraża mnie ignorancja grupowiczów w przypadku ujawnienia
    takich danych przez bank. Ale rozumiem, tutaj rozdziera się szaty przy
    półgroszówkach, a inne rzeczy są już nieistotne.

  • 29. Data: 2012-09-17 23:38:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

> [...]
    > nie pozostaje innego, jak wykazać owe szkody wynikające z ujawnienia i
    > wykorzystania niezgodnie z przeznaczeniem owego "A Platinium" :D

    daj se spokój.
    dorobkiewicz będzie się o każdy grosz szarpał do upadłego.

  • 30. Data: 2012-09-17 23:51:23
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-17 23:38, witek pisze:

    > daj se spokój.
    > dorobkiewicz będzie się o każdy grosz szarpał do upadłego.

    Ktoś tu się szarpie o grosz lub o jakiekolwiek pieniądze? Czy coś
    przegapiłem? Czy może masz jaki słabszy dzień?