eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - wyżalę simBank - wyżalę si
  • Data: 2003-04-05 09:46:26
    Temat: mBank - wyżalę si
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <1...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam od 2 lat konto w mBanku, rok temu mój kolega również zarejestrował się w
    mBanku niestety nie wysłał umowy i nie zakończył procesu zakładania konta
    eKonto. Po pewnym czasie założyliśmy wspólnie działalność i w lutym
    postanowiłem przenieść konto firmowe z Inteligo do mBank. Zarejestrowałem
    niniejszym konto mBiznes, wysłałem umowę po czym poprosiłem wspólnika o
    kontakt z mLinią celem stworzenia jego loginu dla tego konta. Po podaniu
    swoich danych Pani wesoło swierdziła, że jego dane są w systemie więc dostęp
    do konta powinien mieć i poprosiła o numer telekodu. Wspólnik telekodu nie
    ma bo umowa od 2 lat zalega na wysypisku śmieci, Pani więc zaczęła zbierać
    jego informacje osobowe, niestety w trakcie jej rozmowy nastąpiło
    rozłączenie i szlag trafił cały proces. Po moich silnych namowach wspólnik
    po 2 tygodniach ponownie zadzwonił do mLinii, po nużącym wyjaśnieniu
    historii jego martwego konta eKonto i braku dostępu do wspólnego konta
    mBiznes ponownie mLinka wypytuje o jego dane - znowu kontakt się urwał i z
    ust wspólnika wymsnęło się słowo którego nie przytoczę. Ale nic to, bądę
    twardy i namówię wspólnika żeby spróbował jeszcze raz. Mija miesiąc, sam
    zadzwoniłem do mLinii aby przygotować "grunt". Odbiera miły Pan i po moim
    wyjaśnieniu trudnego problemu informuje jakie dokumenty będą potrzebne. Po
    15 minutach przyszedł do mnie wspólnik, zadzwonił do mLinii i zakończył
    rozmowę "Ku* m* , znowu rozłączyło, pie*le to" . I takim sposobem dorobiłem
    się martwego konta mBiznes.

    ps. Aparat mam sprawny, dwie rozmowy prowadzone były z jednej lokalizacji,
    jedna z pracy.
    ps2 : Zacząłem pisać program do automatyzacji zadań związanych z
    rozliczeniami via mBiznes (http://radek.storm.com.pl/inne_pl.html) , w tej
    sytuacji rozwój tej aplikacji stoi pod znakiem zapytania ... a miało być tak
    pięknie .

    --



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl
    Oprogramowanie do kafejek www.ecaffee.com
    remove NOSPAM from email address when replying
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1