eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - wyżalę simBank - wyżalę si
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tp
    internet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Radoslaw Krzyzan" <1...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - wyżalę si
    Date: Sat, 5 Apr 2003 11:46:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <b6m8n3$d4u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: vu124.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1049536037 13470 80.55.176.124 (5 Apr 2003 09:47:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Apr 2003 09:47:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234806
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam od 2 lat konto w mBanku, rok temu mój kolega również zarejestrował się w
    mBanku niestety nie wysłał umowy i nie zakończył procesu zakładania konta
    eKonto. Po pewnym czasie założyliśmy wspólnie działalność i w lutym
    postanowiłem przenieść konto firmowe z Inteligo do mBank. Zarejestrowałem
    niniejszym konto mBiznes, wysłałem umowę po czym poprosiłem wspólnika o
    kontakt z mLinią celem stworzenia jego loginu dla tego konta. Po podaniu
    swoich danych Pani wesoło swierdziła, że jego dane są w systemie więc dostęp
    do konta powinien mieć i poprosiła o numer telekodu. Wspólnik telekodu nie
    ma bo umowa od 2 lat zalega na wysypisku śmieci, Pani więc zaczęła zbierać
    jego informacje osobowe, niestety w trakcie jej rozmowy nastąpiło
    rozłączenie i szlag trafił cały proces. Po moich silnych namowach wspólnik
    po 2 tygodniach ponownie zadzwonił do mLinii, po nużącym wyjaśnieniu
    historii jego martwego konta eKonto i braku dostępu do wspólnego konta
    mBiznes ponownie mLinka wypytuje o jego dane - znowu kontakt się urwał i z
    ust wspólnika wymsnęło się słowo którego nie przytoczę. Ale nic to, bądę
    twardy i namówię wspólnika żeby spróbował jeszcze raz. Mija miesiąc, sam
    zadzwoniłem do mLinii aby przygotować "grunt". Odbiera miły Pan i po moim
    wyjaśnieniu trudnego problemu informuje jakie dokumenty będą potrzebne. Po
    15 minutach przyszedł do mnie wspólnik, zadzwonił do mLinii i zakończył
    rozmowę "Ku* m* , znowu rozłączyło, pie*le to" . I takim sposobem dorobiłem
    się martwego konta mBiznes.

    ps. Aparat mam sprawny, dwie rozmowy prowadzone były z jednej lokalizacji,
    jedna z pracy.
    ps2 : Zacząłem pisać program do automatyzacji zadań związanych z
    rozliczeniami via mBiznes (http://radek.storm.com.pl/inne_pl.html) , w tej
    sytuacji rozwój tej aplikacji stoi pod znakiem zapytania ... a miało być tak
    pięknie .

    --



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl
    Oprogramowanie do kafejek www.ecaffee.com
    remove NOSPAM from email address when replying
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1