  • 1. Data: 2010-12-02 13:11:23
    Temat: mTransfer z KK
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Zauważyłem, że z mTransfera zniknęła opcja płatności z KK.
    Jeszcze niedawno używałem i miąłem wybór konto/KK.
    Czy coś wiadomo czy i dlaczego.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2010-12-02 13:25:18
    Temat: Re: mTransfer z KK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-02 14:11, Telesfor pisze:
    > Zauważyłem, że z mTransfera zniknęła opcja płatności z KK.
    > Jeszcze niedawno używałem i miąłem wybór konto/KK.
    > Czy coś wiadomo czy i dlaczego.

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=960193&t=9
    60193&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 3. Data: 2010-12-02 14:31:33
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=960193&t=9
    60193&sr=ld&pn=1&cat=0

    Dziękuję! To wyjasnia sprawę... Jednak dużo im sie popsulo przy
    "modernizacji"... ;-))

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 4. Data: 2010-12-02 15:25:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-02 15:31, Telesfor pisze:

    60193&sr=ld&pn=1&cat=0

    > Dziękuję! To wyjasnia sprawę... Jednak dużo im sie popsulo przy
    > "modernizacji"... ;-))

    Albo "popsulo" :) Ciekawe czy wroci w tej samej formie...

  • 5. Data: 2010-12-02 17:52:05
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:id8dou$fgq$1@news.onet.pl>, neoniusz wrote:

    > Albo "popsulo" :) Ciekawe czy wroci w tej samej formie...

    Wiele osób podejrzewa, że "zepsucie się" mTransferu ma związek z
    wprowadzeniem płatnych przelewów ekspresowych.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 6. Data: 2010-12-04 18:37:03
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Wiele osób podejrzewa, że "zepsucie się" mTransferu ma związek z
    > wprowadzeniem płatnych przelewów ekspresowych.

    Już wróciła opcja.

    Bogdan

  • 7. Data: 2010-12-04 18:53:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    I co? Ciąg dalszy prawie darmowego kredytu?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/