eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimille-niekompetencjamille-niekompetencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bartekk" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mille-niekompetencja
    Date: Tue, 21 Jul 2009 16:49:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <h44kii$iom$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-138-105.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248187794 19222 77.254.138.105 (21 Jul 2009 14:49:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jul 2009 14:49:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: bartek.krawiec
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:494766
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie! Poszedłem dzis do oddziału Mille celem wypowiedzenia umowy Konta
    Student, bo od 1 sierpnia jest płatne. Tam od dwóch pracowników otrzymałem
    informacje, że konto pozostanie dla mnie bezpłatne, ponieważ nie otrzymuje
    wyciągów papierowych. "Ta informacja o opłatach, trafia do wszystkich, a pana na
    100% nie dotyczy". Średnio chciało mi się wierzyć, ale strasznie przekonywali -
    uwierzyłem. Teraz dwa razy dzwoniłem na infolinie i tam mówią, że jednyną
    możliwością darmowego prowadzenia konta jest saldo 5000zł. Kto ma racje? Wydaje
    mi się, że infolinia. Czy jakaś reklamacja albo doniesienie o niekompetencji
    pracowników danego oddziału odniesie skutek?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1