  • 11. Data: 2009-07-21 19:26:03
    Temat: Re: Fortis - bylo: moja opinia o Multibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    news:h453qo$ipb$2@news.dialog.net.pl...

    > Hola hola.
    > Ale czy środki na ten przelew przyszły tego dnia 3-cią sesją?

    Raczej druga, ale przeciez odnosilem sie do mozliwosci zlecenia przelewu z
    data waluty inna niz data jego faktycznego wykonania, wiec nie ma to
    znaczenia w tym przypadku :).

    MK

  • 12. Data: 2009-07-21 19:31:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.07.09 21:26, MK pisze:
    > "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Raczej druga, ale przeciez odnosilem sie do mozliwosci zlecenia przelewu
    > z data waluty inna niz data jego faktycznego wykonania, wiec nie ma to
    > znaczenia w tym przypadku :).

    Trzeba było spróbować po 22.00. Wtedy na pewno miałbyś datę z dnia
    następnego :)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2009-07-21 19:53:02
    Temat: Re: moja opinia o Multibanku
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    > od dziś nie traktuję Multibanku jako banku
    > jest dla mnie czymś na wzór "okienka opłat":
    > siedzi sobie jakiś Kaziu za biurkiem kasuje
    > opłaty i przybija pieczątki. Ale pieczątka
    > pana Kazia nie jest żadną gwarancją że kasa
    > dotrze do odbiorcy. Jak Kazu przekaże to kasa
    > dotrze, a jak nie przekaże, to musze zapłacić
    > raz jeszcze. Banki i poczta wystawiają tzw.
    > bankowe (lub) pocztowe dowody wpłaty.
    > Dają pewność.
    >
    > Ale Multibank pewności nie daje.
    >
    > Odradzam korzystanie z jego usług

    skąd pewność że to Multi zawalił a nie Mille ?
    george

  • 14. Data: 2009-07-21 19:55:15
    Temat: ZMIANA mojej opinii o Multibanku
    Od: k...@o...pl

    > _Wykazano_ Tobie w poprzednim! wątku że
    > to Millenium nie zaksięgowało przelewu,
    > który to przelew Multibank opuścił.

    dziękuję przedmówcy za kompetentne wyjaśnienia
    które są dla mnie przekonujące. Oświadczam, że
    zmieniam moją opinię o winie Multibanku za całą
    sytuację i przychylam się do wniosku kolegi, że
    to Millenium nie zaksięgowało przelewu.

    > W sytuacji gdy z uporem maniaka raczysz
    > nie przyjmować tego do wiadomosci

    przyjmuję do wiadomości, a jedyne co mogę dodać,
    to wyjaśnić, że niniejszy wątek napisałem ZANIM
    zapoznałem sie z Twoimi wyjaśnieniami.

    > można wyciągnąć logiczny wniosek że Twoja
    > radosna "tfórczość" nie jest wiarygodna

    reaguję emocjonalnie ale zapewniam, że z uwagą
    czytam wszystkie argumenty i z najwyższym
    szacunkiem odnoszę się do argumentów Twoich
    oraz Marka Z.

  • 15. Data: 2009-07-21 21:28:08
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Więc jeśli Fortis tak robił to plus dla Fortisu.

    ????
    Moja pensja przyszla kidys trzecia sesja eliksiru w piatek, widzialem ja w
    systemie, a skorzystac moglem dopiero w poniedzialek. Mialem koszmarny
    weekend. Nie wiem MarkuZ na czym polega ten plus...

    Beniowa

    PS. A likwidacja rachubku w Fortisie poszla bardzo sprawnie.

  • 16. Data: 2009-07-21 21:31:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@i...public> napisał w wiadomości

    > Moja pensja przyszla kidys trzecia sesja eliksiru w piatek, widzialem ja w
    > systemie, a skorzystac moglem dopiero w poniedzialek. Mialem koszmarny
    > weekend. Nie wiem MarkuZ na czym polega ten plus...

    Miałem na myśli plus w stosunku do sytuacji w innych bankach, gdzie nie
    wiesz nawet czy przelew w ogóle dotarł III sesją do następnego dnia
    roboczego rano. Wiadomo że najlepiej aby III sesja była księgowana w dniu
    bieżącym.

  • 17. Data: 2009-07-21 22:12:56
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

> [...]
    > wiesz nawet czy przelew w ogóle dotarł III sesją do następnego dnia
    > roboczego rano. Wiadomo że najlepiej aby III sesja była księgowana w dniu

    Gdybym jej nie widzial w systemie, to psioczylbym na Pania
    Agnieszke/Patrycje/Anie, czy jak-tam-sie-nazywala ksiegowa, a skoro
    widzialem, to psioczylem na bank. Z punktu widzenia PR to chyba dla Fortisa
    fatalne rozwiazanie bylo...

    Pozdrawiam, Beniowa

  • 18. Data: 2009-07-22 05:11:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.07.09 23:28, Beniowa pisze:
> [...]
    > Moja pensja przyszla kidys trzecia sesja eliksiru w piatek, widzialem ja w
    > systemie, a skorzystac moglem dopiero w poniedzialek. Mialem koszmarny

    Czyli z bankomatu też nie dało się się wyciągnąć w weekend?
    Bo że pl@neta działa w offlajnie, to się przyzwyczaiłem...

    --
    Pete

  • 19. Data: 2009-07-23 21:47:28
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Czyli z bankomatu też nie dało się się wyciągnąć w weekend?
    > Bo że pl@neta działa w offlajnie, to się przyzwyczaiłem...

    Nie dalo :-(

    Beniowa