  • 1. Data: 2012-06-21 14:59:14
    Temat: nareszcie brak tajnych przelewów w Millenium ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    https://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroni
    czna/nowosci-w-millenet/wprowadzone-zmiany/Statusy-p
    rzelewow-zleconych-w-trakcie-przetwarzania-systemu/

    Lepiej późno niż wcale...

  • 2. Data: 2012-06-21 15:48:56
    Temat: Re: nareszcie brak tajnych przelewów w Millenium ;)
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 21, 2:59 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > https://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroni
    czna/nowosci-w-mi...

    > Lepiej późno niż wcale...

    A to co z przelewami natychmiastowymi ExpressELIXIR w trakcie nocnego
    przetwarzania?

    Poza tym czy ktoś wie jaka jest tajemnica działalności Millennium w
    niedzielę?

    Między swoimi rachunkami mogę przelewać w niedzielę i to bez przerwy w
    nocy z niedzieli na poniedziałek, także z Walutomatu przelewałem w
    niedzielę i doszło natychmiast (choć nie w każdą niedzielę). A
    Bluecash z/do Millennium jest w niedzielę zamknięty na 4 spusty, choć
    raz mi 29 kwietnia - niedziela o 16:13 doszło w niedzielę natychmiast
    Bluecash -> Millennium.

    To jak to jest z tymi niedzielami w Millennium? Czy ktoś ma więcej
    doświadczenia?