  • 111. Data: 2004-06-17 19:45:02
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jeszcze pare postow i sie wsciekne.

    Nie denerwuj się ;-)))) Z resztą to nie ja zaczęłam ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 112. Data: 2004-06-17 19:46:05
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Adam* *S.* [ d...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Glenn chyba przesadzasz. Czy panna Kowalska ktora przyjęła po męzu
    > nazwisko Nowak to nie jest ta sama osoba ???

    jest, ale wszedzie trzeba uaktualnic nazwisko ob nie bedzie to zgodne
    z prawda i prawem

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 113. Data: 2004-06-17 19:46:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > karta jest wlasnoscia banku - dalej uwazasz, ze bank nie mogl tak na
    swojej
    > wlasnoci napisac?

    Nie. Bo zawarł z klientem inną umowę.

    > EOT

    Chętnie, bo już mam dość ;-)))

  • 114. Data: 2004-06-17 19:46:47
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Skandal. O ile sobie nie zastrzegą sposobu transliteracji.

    Glenn, ja miewalem swoje wyskoki na tej grupie - nie musisz mi przypominac.
    Ale TY zaczynasz trolowac.

    rafal urbanelis

  • 115. Data: 2004-06-17 19:47:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > BO TO JEST JEGO KARTA I JEGO WLASNOSC, A NIE KLIENTA!

    TO PO CHOLERĘ ZAWARŁ Z KLIENTEM UMOWĘ I POTEM JĄ ŁAMIE?

    > Zrozumialas, czy mam jeszczeglosniej krzyczec? ;)

    Mam napisać większymi literami?

  • 116. Data: 2004-06-17 19:47:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podstawa prawna ze na swjej karcie bank nie moze napisac bez/

    Umowa klienta z bankiem.

  • 117. Data: 2004-06-17 19:49:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W umowie owszem.

    No własnie - w umowie jest tez zawarte CO ma byc umieszczone na karcie. Ktos
    wpisał SWOJE nazwisko.

    > Na swojej karcie - dlaczego nie?

    Bo umowa z klientem stanowi inaczej.

    > Nie chcesz - nie korzystaj.

    Siur - zawarli umowę więc niech jej dotrzymają. Tylko tyle.

  • 118. Data: 2004-06-17 19:50:44
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:caspsd$o6h$1@news.onet.pl...
    > Zaraz, bo ja sie pogubilem i moglabys mi wytlumaczyc KTO i gdzie pisze
    LAKA?
    > Ma ktos karte z PKO BP (bo ja swojej juz nie mam) i sprawdzi zy ma polskie
    > literki.

    Na karcie PKO BP mam Ł, choć Dinners z PKO ma L
    Ale na karcie ING mam L, A

    I do dziś mnie to nie obchodziło:-)

  • 119. Data: 2004-06-17 19:51:21
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *j...@p...onet.pl* [ j...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Chyba Tobie sie pomieszalo. Weszlas juz na temat umow papierowych
    > kiedy mowa byla o embosowaniu na kartach. Pozniej sie nawet

    nie tylko kartach!!

    > upieralas, ze znasz takie bankie ktore tak pisza nadal.
    > Bank nie zmienia nazwiska tylko je pisze poslugujac sie alfabetem
    > kraju w ktorym dziala. W tym przypadku zastapil litere ktorej nie
    > ma w polskim alfabecie litera najbardziej podobna.

    litera podobna zmienia wszystko

    > EOT bo nudna sie robisz z tym upieraniem i wypieraniem sie tego co
    > napisalas. Zyj dalej w slodkim przekonaniu ze bank musi bo Ty tak
    > chcesz.

    ja tez w takim przekonaniu zyje - skoro POLSKI urzad stanu cywilnego
    wydal na POLSKIM druku takie cos to dlaczego POLSKI bank nie mialby
    respektowac tego>?

  • 120. Data: 2004-06-17 19:53:38
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    > Skoro POLSKIE państwo wydało obywatelowi dokumenty z umlautem, to bank nie
    > ma żadnego prawa zmieniac komuś nazwiska.

    Glenn, PAJACU, a skoro panstwo wydalo obywatelowi dokumenty z umlautem, to
    provider poczty internetowej nie ma zadnego prawa zmieniac komus nazwiska!!!

    rafal urbanelis