  • 1. Data: 2007-03-14 18:50:40
    Temat: notowania funduszy - gdzie?
    Od: PaulS <p...@N...pl>

    Witam!

    Gdzie mogę sprawdzić notowania funduszy ING Parasol SFIO - patrzyłem na
    stronę biznes.onet.pl ale tam nie ma notowań tego funduszu.

    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2007-03-14 19:19:04
    Temat: Re: notowania funduszy - gdzie?
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    hmm :-) np: http://tiny.pl/c4q7

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-03-14 19:43:33
    Od: PaulS <p...@N...pl>

    sumi wrote:

    > hmm :-) np: http://tiny.pl/c4q7

    Dziękuję Ci za pomoc. Nie pomyślałem, że inne portale też to udostępniają.

    Pozdrawiam Paweł

  • 4. Data: 2007-03-14 19:51:33
    Od: "rav" <l...@y...com>

    http://www3.ing.pl/u235/template/fp,investment,curre
    nt.wm/categoryid/2/navi/117120/ingbankmode/true/subm
    ode/TFI