eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowa umowa w BPHnowa umowa w BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.iesy.de!
    troll.iesy.de!newsfeed.wirehub.nl!gatel-ffm!gatel-ffm!194.25.134.126.MISMATCH!n
    ewsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at
    !news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: \"@ <""bmizerski(\"@)yahoo.co.uk">
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.3 (Windows/20040803)
    X-Accept-Language: en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nowa umowa w BPH
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Message-ID: <Z7c8d.346935$vG5.25522@news.chello.at>
    Date: Mon, 04 Oct 2004 13:22:01 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.60.150
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1096896121 62.179.60.150 (Mon, 04 Oct 2004 15:22:01 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 04 Oct 2004 15:22:01 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:318443
    [ ukryj nagłówki ]

    WItam
    Chciałem dziś podpisać nową umowę dotyczącą kanałów elektronicznych
    dostępu do obsługi konta.
    Dali mi do podpisania coś, co zawierało:

    Klient nie może podważać autentyczności dyspozycji prawidłowo
    uwierzytelnionej.

    Czy to znaczy, że jeżeli transakcja na moim koncie pojawiła się w wyniku
    omyłki systemu lub oszustwa, w świetle tego zapisu ja nie mam prawa
    nawet złożyć reklamacji, bo reklamacja może zostać potraktowana jako
    'podważenie autentyczności'.

    Czy dobrze rozumiem, czy się czepiam ?
    Bogdan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1