  • Data: 2005-12-13 21:59:36
    Temat: oplaty w fortis banku
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nawiązuję do niedawnego wątku "e-Pakiet w FortisBanku"

    pojawiły się podczas dyskusji różnice - różnie różnym użytkownikom pobierano
    opłaty za potwierdzenia odbierane w oddziale. blad i przemek nie płacili
    nic, mnie skasowano 3pln (nadmieniam, że przelew zlecałem w domu, przez www,
    żaden konsultant, żaden telefon).

    w cenniku jest tylko pozycja "za sporządzenie i wysłanie potwierdzenia
    transakcji - 3pln". brak informacji o potwierdzeniu odbieranym, bez
    wysyłania.

    wysłałem zapytanie, oto i odpowiedź: "Szanowny Panie, Potwierdzenie odebrane
    osobiście w oddziale Fortis Banku kosztuje również 3 zł./podpis/"

    ale żeby nie było: nie mogli się mylić, bo na infolinii fortis banku ktoś
    inny (innej płci) tak samo wyjaśnił, też twierdził, że trzeba płacić. osoba
    drukująca w poznaniu też uprzedzała drukując, że to opcja płatna 3 złote.

    jednym słowem: blad i przemek mają fart, a ja pecha ;)
    a może macie inne pakiety - złote, srebrne? bo ja mam najzwyklejszy
    e-pakiet/e-konto za 7+1zł z wymogiem wpływów 300/mc.

    janke