  • 11. Data: 2015-06-04 19:22:49
    Temat: Re: osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-06-04 o 09:30, n...@p...pl pisze:

    > 1)stosowanie mojej propozycji NIE jest obowiązkowe :)
    > 2) w większości banków miesięczna opłata za debetówkę
    > jest wyższa niż 2zł i wynosi np. 5zł (przypuszczalnie
    > opłata będzie rosła wraz ze spadkiem stopy procentowej
    > haraczu płaconego przez sklepy na rzecz visy i mc, bo
    > banki będą zmuszać nas do płatności kartowych)
    > 3) formularz wpłaty kartą dla wośp można wypełnić
    > w jedną góra dwie minuty.
    > 4) lepiej pomagać 0,01 Owsiakowi niż 5,00 banksterom

    za swoją kartę nic nie płacę, nie mam obowiązku wykonywania
    jakichkolwiek płatności

    ps
    a Owsiak? coś ostatnio mam mieszane odczucia odnośnie jego
    transparentności i wośp/złoty melon itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2015-06-04 19:44:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> f...@g...co

    4) lepiej pomagać 0,01 Owsiakowi niż 5,00 banksterom

    Ktoś Ci przeszkadza w takim pomaganiu?
    Może Cię ktoś zniechęca?

    Ja wolę płacić bankom, bo mnie karmią.
    JOwsiakowi niczego nie zawdzięczam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2015-06-04 19:48:10
    Od: n...@p...pl

    > za swoją kartę nic nie płacę, nie mam obowiązku
    > wykonywania jakichkolwiek płatności

    dlatego pytałem czy istnieją takie katy za które trzeba płacić
    a transakcja jednogroszowa zwalnia z opłaty - gdyż właśnie dla
    użytkowników takich kart moja metoda jest sposobem oszczędzania

    ty masz lepszą ofertę - i chwała Tobie że takową znalazłeś...

    > a Owsiak? coś ostatnio mam mieszane odczucia odnośnie
    > jego transparentności i wośp/złoty melon itp...

    ja szacuję jego wiarygodność na poziomie mniej więcej
    równym wiarygodności Kościoła Katolickiego i Caritasu

    czyli ociupinkę powyżej wiarygodności mafii :)
    i być może dlatego szkoda mi dać na niego np. 10zł

    ale na jeden grosz niewątpliwie zasługuje :) zwłaszcza gdybym
    ja miał oszczędzić 4,99zł a nawet "tylko" oszczędzić 1,99zł

  • 14. Data: 2015-06-04 19:57:33
    Od: n...@p...pl

    > : podaję adres: nowy jestem małpa poczta kropka pe el
    >
    > Ależ konspira!!! Ja po prostu daję @@ zamiast @ -- by
    > oszukać roboty. Teraz zbieram m@ile, czyli buduje bazę m@ilową.

    na razie nie dostałem od Ciebie żadnej
    propozycji - czekam (nie)cierpliwie...

  • 15. Data: 2015-06-04 19:59:34
    Od: n...@p...pl

    czekam (nie)cierpliwie na Twoją propozycję

  • 16. Data: 2015-06-05 00:44:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dwie odpowiedzi w jednym poście.
    Albo -- jedna odpowiedź na dwa posty.

    <n...@p...pl> 5...@g...co

    <n...@p...pl> a...@g...co

> [...]

    > oszukać roboty. Teraz zbieram m@ile, czyli buduje bazę m@ilową.

    : na razie nie dostałem od Ciebie żadnej
    : propozycji - czekam (nie)cierpliwie...

    Bądź więc tak łaskaw i zaczekaj cierpliwie.

    Jeśli cierpliwość Twoja zaowocuje, będziesz mógł Owsiaka
    wesprzeć nie jednym groszem, ale nawet jednym tysiącem groszy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-06-05 00:55:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 7...@g...co

    : ja szacuję jego wiarygodność na poziomie mniej więcej
    : równym wiarygodności Kościoła Katolickiego i Caritasu

    Jeśli chodzi o Caritas -- to należy onA do Kościoła
    rzymskokatolickiego, nie do katolickiego.

    "Stefan Sokolowski" gugh30$nh3$...@n...wp.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-06-05 01:04:54
    Od: n...@p...pl

    > Jeśli chodzi o Caritas -- to należy onA do Kościoła
    > rzymskokatolickiego, nie do katolickiego.

    to co należy do mężczyzn należy do ludzi, bo
    mężczyźni są podzbiorem ludzi.

    podobnie obrządek rzymskokatolicki jest częścią
    wiekszej całości określanej jako kościół katolicki

  • 19. Data: 2015-06-05 02:17:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> d...@g...co

    : podobnie obrządek rzymskokatolicki jest częścią
    : wiekszej całości określanej jako kościół katolicki

    Niezupełnie. Katolicki to po grecku -- 'pospolity',
    'uniwersalny', 'powszechny'. Mnie katechetka uczyła
    jakoś tak:

    'Powszechny', jak kiedyś (przed wojną) były 'szkoły powszechne',
    czyli >>szkoły dla każdego/wszystkich<<. Dziś te szkoły nazywane
    są szkołami podstawowymi a obowiązek kształcenia chyba wystaje
    ponad te szkoły.

    Kościół rzymskokatolicki nie należy do żadnego Kościoła.
    Jest równie dobrze częścią większego Kościoła, jak autokefaliczne
    Cerkwie prawosławne są częściami większego Kościoła. Podlega tylko
    Bogu -- przynajmniej oficjalnie.

    Kiedyś KRK nie wstydził się swych rzymskich korzeni.
    Można śmiało powiedzieć, że to Kościół rzymski, jeśli
    już trzeba skrócić tę nazwę -- choć nie wiem, w jakim
    celu skracać. Jest to Kościół rzymski, gdyż centrum
    tego Kościoła (znaczeniowe centrum -- hierarchiczne)
    leży w Rzymie -- biskup Rzymu jest zwierzchnikiem
    wszystkich biskupów, a nawet arcybiskupów i kardynałów. :)
    Ten biskup to inaczej ojciec święty, czyli papież. :)

    -=-

    Ja jestem wyznawcą Jednoosobowego Kościoła Katolickiego.
    Tymczasowo nie ma w moim Kościele naboru -- z uwagi na
    finansowe trudności [potencjalnych chętnych]. ;)

    W zamian oferuję (też tymczasowo) przyjęcie przeze mnie
    bonu/talonu z EB powiększającego grono przyjaciół lub
    rodzinę metodami akceptowalnymi przez KRK.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2015-06-05 13:30:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2015 08:27:59 -0700 (PDT), n...@p...pl
    > www.wosp.pl w menu "fundacja" wybieramy "jak nas wspierać"
    > (to 3-cia opcja pomiedzy "o nas" a "1 procent podatku")
    > a następnie "wpłata kartą"(2ga opcja między "wesprzyj online"
    > a "wesprzyj online mikropłatności")
    > formularz czasami kaprysi ale na 10x ok. 7x przyjmuje kwotę 0,01zł

    pozostaje miec nadzieje, ze WOSP nie placi od tego np 50gr prowizji
    :-(

    J.