  • 11. Data: 2004-08-02 20:24:14
    Temat: Re: paypal - walka o konto heheheh
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com>

    > Jesli posiadasz KKz banku USA i konto bankoweUSA to raczej nie powinno byc
    > problemów. Oczywiscie musisz miec mozliwosc sprawdzenia konta bankowego
    > online lub telefonicznie w celu dokonczenia weryfikacji.

    tak, ale w moim przypadku nie polece do stanow na 30min do banku

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 12. Data: 2004-08-03 09:46:57
    Od: And <W...@...pl>

    PolandMET.com wrote:

    > a co robiles ? Masz karte z tego Deutsche Banku i nia zweryfikowales konto
    > ??
    > Podales w paypaly swoje nazwizko, imie ale adres np. od kumpla z DE ? Chyba
    > ze masz jakis swoj adres.

    powiedzmy że trochę pokombinowałem z kartą i adresami.. ;)

    A Tobie to z automatu zabanowali PayPala jak dodałeś bank? Czy to było
    niezależne...?

    --
    == And.
    ==

  • 13. Data: 2004-08-03 12:43:29
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Moze ktos zna jakis bank w UE, w ktorym bez problemu moglbym otrzymac konto
    z karta kredytowa? Potrzebne mi jest wlasnie aby zalozyc konto PayPal i za
    bardzo nie wiem jak to ominac, aby nie miec problemow z zalozeniem tego
    konta PayPal.

    Tomek

  • 14. Data: 2004-08-03 13:57:49
    Od: "PolandMET.com" <m...@p...com>

    > A Tobie to z automatu zabanowali PayPala jak dodałeś bank? Czy to było
    > niezależne...?

    nie, jak kasa przyszla z konta
    moze sprawdzili kto jest wlascicielem konta i ze jest z PL a adres w paypalu
    jest z DE tylko z moim nazwiskiem tez
    --
    a pies ich drapal.

    ************************

  • 15. Data: 2004-08-04 21:07:46
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "tomek" <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > bardzo nie wiem jak to ominac, aby nie miec problemow z zalozeniem tego

    Poszukaj może w Estonii albo na Litwie...

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 16. Data: 2004-08-07 16:08:12
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    PayPal respektuje te kraje? Jezeli tak to dlaczego Polski nie?

    Pozdrawiam
    Tomek

    l.in.man...

  • 17. Data: 2004-08-08 14:55:35
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "tomek" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > PayPal respektuje te kraje? Jezeli tak to dlaczego Polski nie?

    Ja piszałem o koncie i karcie kredytowej ;))

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 18. Data: 2004-08-08 21:29:29
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "tomek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > PayPal respektuje te kraje? Jezeli tak to dlaczego Polski nie?

    Bardzo proste. Polska obok krajow z bylej Rosji jest krajem wysokiego ryzyka
    robienia fake. Ruscy specjalizuja sie w robieniu zakupow na eBay korzystajac
    z cudzych kont Pay Pal. Pisza pozniej e-mail, ze on mieszka w USA ale
    chcialby wyslac laptopa czy aparat bratu na urodziny w Rosji na inny adres
    niz confirmed...ze koszty nie graja roli, placi przez Pay Pal, dostajesz
    kase ico z tego skoro kradziona?.Sam mialem dwoch takich podczas
    sprzedazy....

  • 19. Data: 2004-08-20 18:02:57
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

> [...]
    > niz confirmed...ze koszty nie graja roli, placi przez Pay Pal, dostajesz
    > kase ico z tego skoro kradziona?.Sam mialem dwoch takich podczas

    Ale PayPal ostatnio dodal pare krajow. Same jakiesbambusy ktore sie moga
    schowac w porownaniu do naszego systemu bankowego i ogolnie. Wiec my moze
    tez wkrotce dostapimy zaszczytu ?

  • 20. Data: 2004-08-20 20:52:18
    Od: " " <0...@N...gazeta.pl>

    PolandMET.com <m...@m...net> napisał(a):

> [...]
    > schowac w porownaniu do naszego systemu bankowego i ogolnie. Wiec my moze

    Jakie to niby kraje zostaly dodane? Z tego co widze to nadal sa te same 44
    kraje w ktorych dziala PayPal.