  • Data: 2004-06-04 16:52:22
    Temat: pekao24 - nie można obejrzeć przelewu
    Od: slawek <s...@g...cl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Nie wiem, czy Wy tez macie problemy z pekao24 w pekao s.a.
    Juz po raz n-ty zdaza mi sie, ze nie moge obejrzec przelewu po
    jego wykonaniu, nie ma linka. link powinien tworzyc sie podobno
    w nastepnym dniu, tj. po zrealizowaniu przelewu, ale niestety czekam
    dwa dni i nic :-(
    na 4 zrealizowane przelewy, tylko jeden moge "podejrzec" :-(
    czy duzo "zachodu" jest z likwidacja konta w pekao s.a.?
    bo przenioslem sie juz do mbanku.
    --
    pozdrawiam
    Slawek