  • Data: 2004-12-22 15:16:08
    Temat: pilne- prosze o pomoc
    Od: "aga" <d...@p...WYTNIJTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry
    Mam z mezem konto zl w Milenium (ja jestem pelnym pelknomocnikiem). Sama
    osobiscie zakladalam lokate dolarowa (robilam przelew z konta na lokate) i
    maz wtedy mial przyjsc sie podpisac pod papierkiem z zalozeniem lokaty
    zrobil to.
    Dzisiaj chcac zlikwidowac te lokate nie moge tego zrobic bo nie ma na
    papierze zalozenia lokaty mojego podpisu (chociaz jestem pelnomocnikiem do
    tej lokaty i przy pelnomocnictwie nie ma mojego podpisu).
    Chcialam od Banku na pismie ze nie chca mi wyplacic tych pieniedzy a oni na
    to ze nie moga mi takiego pisma wystawic (najpierw sie zgodzili na nie ale
    po konsultacjach z centrala ) mam zlozyc reklamacje na ktorej moge napisac
    co chce. A pieniedze dolory sa juz w banku:
    - moje pytanie- skoro ja dokonywalam przelewu to kto jest wlasciecielem
    - bank na poniedzialek zapomnial zlozyc zamowienia na dolary i mialy byc na
    srode
    - wczoraj dzwonilam i przez infolinie udzielono mi informacji ze moge to ja
    przyjsc i wyplacic te pieniadze- wyjasnialam problem z pelnomocnictwem
    - i czy ta nieszczesna reklamacja cos pomoze
    - i do kogo powinnam sie zwrocic z tym problemem- jest jakis rzecznik
    bankowy